موسسه حقوقی دادآرمان

۱۰ تا از بهترین وکیل طلاق در تهران از جمله دکتر مهدی رضوی در این مقاله به شما عزیزان معرفی می شود تا با مراجعه به دفتر بهترین وکیل طلاق تهران و دریافت مشاوره، بتوانید بدون سردرگمی در دادگاه به حق و حقوق خود در طلاق برسید.

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

بهترین وکیل طلاق

امروزه به دلیل افزایش آمار طلاق و دعاوی مرتبط با آن، دعاوی طلاق بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

مراحل درخواست و صدور رای طلاق به خصوص طلاق از طرف زن در ایران از پیچیدگی ها و دشواری هایی برخوردار است و هر یک از زوجین در طلاق دارای حقوقی هستند که در صورت طرح دادخواست طلاق از سوی هر یک از زوجین (طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن) و یا طلاق توافقی، دادگاه برای حق و حقوق آنها چه حقوق مالی و چه غیرمالی تعیین تکلیف می نماید، از این رو باید زوجین از حقوق مالی و غیرمالی خود در طلاق اطلاعات کافی داشته باشند، چرا که در غیر این صورت ممکن است به دلیل نا آگاهی از قوانین و حقوق خود در طلاق، نتوانند به تمام حقوق خود برسند و از این رو متضرر شوند.

بهترین راه برای جلوگیری از اطاله دادرسی در دعاوی طلاق و سایر دعاوی مرتبط با آن مانند دعوای مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، تنصیف اموال، اثبات رابطه نامشروع و خیانت همسر، حضانت فرزند و… مراجعه به یک وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) با تجربه و دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه طلاق است، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان مهدی رضوی بهترین وکیل طلاق در تهران را به شما معرفی می کند تا با دریافت مشاوره و راهنمایی و یا وکالت دادن به او از مزایای حضور یک وکیل طلاق با تجربه در پرونده طلاق خود بهره مند شوید.

وکیل طلاق آنلاین

در حال حاضر استفاده از فضای مجازی به دلیل دسترسی آسان و ارزان قیمت، میان کاربران فضای مجازی طرفداران بسیاری دارد و هر روز بر تعداد کاربران افزوده می شود. از این رو وکلای طلاق با تجربه برای دستیابی کاربران به اطلاعات حقوقی در زمینه دعاوی خانواده و طلاق و حل مشکلات و پاسخ به سوالات آنها اقداماتی انجام داده و امکاناتی را فراهم نموده اند که کاربران فضای مجازی بتوانند به صورت غیر حضوری و آنلاین از خدمات حقوقی توسط وکیل آنلاین برخوردار شوند.

کاربران فضای مجازی می توانند از طریق پیام رسان های مختلف مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و… سوالات خود در زمینه طلاق مطرح کنند و پاسخ سوالات خود را از بهترین وکیل آنلاین طلاق دریافت کنند.

برای دریافت مشاوره از وکیل آنلاین می توانید از طریق پیام رسان واتساپ تماس بگیرید و به صورت غیر حضوری پاسخ سوالات خود را مطرح کنید.

مزایای مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام عبارتند از:

  • دسترسی هر چه سریعتر به مشاور حقوقی با وکیل آنلاین طلاق
  • امکان دریافت مشاوره با وکیل آنلاین در تمامی ساعات روز و در هر مکانی که حضور داریم.
  • امکان ارسال متن، صدا، مدارک، فیلم و غیره و ذخیره ‌سازی آ‌نها جهت بررسی مجدد آنها
  • صرفه‌ جویی در زمان از نظر حذف شدن رفت ‌و آمد به دفتر مشاور
  • صرفه‌ جویی در هزینه از جهت حذف شدن برخی هزینه‌ های جانبی

برای دریافت مشاوره آنلاین در خصوص دعاوی طلاق می توانید با مهدی رضوی وکیل آنلاین تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید…

طلاق در ایران

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق ماده ۱۱۲۰ قانون مدنی، عقد نکاح با طلاق، فسخ نکاح یا به بذل مدت در عقد موقت (صیغه) منحل می شود.

طبق قوانین طلاق در ایران، طلاق جزو ایقاعات است، چون یک طرفه است و تنها از سوی مرد انجام می ‌شود. طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، مرد حق طلاق دارد یعنی هر زمان که بخواهد حتی بدون داشتن دلیل موجه می تواند از دادگاه درخواست طلاق نماید. همچنین طبق ماده ۱۱۳۹ قانون مدنی، طلاق مخصوص عقد دائم بوده و زن در عقد موقت با پایان مدت یا بذل آن از سوی شوهر از زوجیت خارج می ‌شود.

برای اینکه از نحوه ثبت نام در سامانه تصمیم طلاق مطلع بشی، با موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر و از بهترین وکیل طلاق در شمال تهران مشاوره رایگان دریافت کن.

انواع طلاق براساس رجوع در طلاق

رجوع پس از طلاق به معنی بازگشت مرد به همسر خود پس از طلاق و ادامه زندگی مشترک در ایام عده طلاق است و با این رجوع ازدواج قبلی با تمام آثاری که داشته، ادامه پیدا می کند و نیازی به جاری شدن نکاح مجدد نمی‌ باشد. البته ثبت رجوع توسط مرد الزامی است و در صورت عدم ثبت رجوع به پرداخت جزای نقدی و یا تحمل حبس محکوم خواهد شد.

براساس حق رجوع مرد در طلاق، طلاق دو دسته تقسیم می شود:

طلاق بائن (بدون رجوع): طلاق بائن به طلاقی گفته می ‌شود که پس از طلاق، رابطه زوجیت به طور کامل بین زن و شوهر از بین می رود و مرد در ایام عده طلاق بائن نمی تواند به همسر سابق خود رجوع کند و در صورتی که زن و مرد بخواهند زندگی مشترک خود را دوباره شروع کنند، باید مجددا عقد نکاح جاری شود. طلاق زن باکره، طلاق دختر صغیره، طلاق زن یائسه، طلاق خلع، طلاق مبارات و طلاق سوم یا سه طلاق انواع طلاق بائن هستند.

طلاق رجعی: در طلاق رِجعی مرد می ‌تواند تا زمانی که عده زن پایان نیافته، بدون نیاز به عقد نکاح جدید به همسر خود رجوع نماید و زندگی مشترک خود را دوباره شروع کنند و ازدواج قبلی با تمام آثاری که دارد پا بر جا است.

در طلاق خلع و مبارات که یکی از انواع طلاق بائن هستند و زن با بذل مهریه اش طلاق می گیرد در صورتی که در ایام عده طلاق تمام یا بخشی از مهریه اش را که بخشیده مطالبه نماید، طلاق از حالت بائن خارج و به طلاق رجعی تبدیل می شود و مرد می تواند در ایام عده به زن رجوع کند و زندگی مشترک خود را دوباره شروع کنند.

انواع طلاق براساس درخواست کننده طلاق

در صورتی که زن و مرد تصمیم به طلاق داشته باشند مانند هر دعاوی دیگری باید ابتدا برای ثبت دادخواست طلاق اقدام نمایند، ممکن است دادخواست طلاق از طرف زن، مرد و یا به درخواست هر دو مطرح شود، براساس اینکه چه کسی تصمیم به طلاق دارد و دادخواست طلاق را به دادگاه تقدیم می کند، طلاق به دو دسته تقسیم می شود:

  • طلاق یک طرفه: هرگاه یکی از زوجین تصمیم به طلاق داشته باشد و دادخواست طلاق را به دادگاه خانواده تقدیم کند، طلاق یک طرفه است مانند طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن
  • طلاق توافقی: هرگاه زوجین در طلاق با هم توافق داشته باشند و بخواهند با طلاق به زندگی مشترک خود پایان دهند، دادخواست طلاق توافقی را به دادگاه تقدیم می کنند. زوجین بدون دخالت دادگاه در خصوص امور مالی و غیرمالی طلاق با یکدیگر توافق می کنند و توافقات خود را به دادگاه تقدیم می کنند.

اگر برای طرح دادخواست طلاق نیاز به راهنمایی و مشاوره داری موسسه حقوقی دادآرمان شماره بهترین وکیل طلاق در شرق تهران را در اختیار شما قرار می دهد.

۱۰ تا از بهترین وکیل طلاق تهران

۱۰ تا از بهترین وکیل طلاق در تهران در این مقاله به شما عزیزان معرفی می شود تا با مراجعه به دفتر بهترین وکیل طلاق تهران و دریافت مشاوره، بتوانید بدون سردرگمی در دادگاه خانواده به حق و حقوق خود در طلاق برسید.

  1. دکتر مهدی رضوی
  2. دکتر امین گلریز
  3. آذین طالبی
  4. دکتر احمد زهره وند
  5. مهدیه کتابی
  6. مونا محمدی سام
  7. دکتر محمد تقی زاده
  8. دکتر الهام جعفرپور
  9. دلارام بصیرت
  10. پوریا مجیدیانی

دکتر مهدی رضوی

مهدی رضوی یکی از وکلای پایه یک دادگستری در تهران و موسس و مدیرعامل موسسه حقوقی کیان دادآرمان به شماره ثبت ۴۳۳۷۸ است. ایشان با سال ها تجربه در زمینه دعاوی کیفری و حقوقی، دعاوی خانواده (وکیل ارث، وکیل طلاق، وکیل مهریه و…) و با همکاری جمع کثیری از وکلا که بی شک همگی از بهترین وکلای خبره پایه یک دادگستری تهران هستند و با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه با هدف ارائه ی خدمات برجسته و ممتاز حقوقی از جمله مشاوره، وکالت و داوری خدمات فوق را در قالب دپارتمان های تخصص ارائه می نماید.

مهدی رضوی مدیر موسسه حقوقی دادآرمان با ارائه خدمات حقوقی مناسب در کوتاه ترین زمان، به عنوان مدیر بهترین موسسه حقوقی تهران، با ارائه مشاوره و وکالت تخصصی همواره جایگاه خود را نزد مخاطبان و متقاضیان حفظ کند.

دکتر امین گلریز

دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو کانون وکلای مرکز و فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می ‌باشد.

  • آدرس دفتر: تهران، میدان تجریش، خیابان ملکی (سعدآباد)، نبش بن بست یکم، پلاک۲، طبقه۲
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۸۹۹۹۱۷
  • شماره دفتر: ۰۲۱۲۲۷۳۲۹۱۹

آذین طالبی

آذین طالبی، وکیل پایه یک دادگستری در تهران و مشاور حقوقی، از سوی کانون وکلا با بیش از ۱۲سال سابقه وکالت می باشد.

  • آدرس دفتر: تهران، بلوار آفریقا (جردن)، خیابان ناهید غربی، پلاک ۱۷
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۸۹۰۵۰

دکتر احمد زهره وند

دکتر احمد زهره وند، وکیل پایه یک دادگستری به همراه تیمی از وکلای مجرب در کلیه امور قضایی اعم از حقوقی و کیفری فعالیت و قبول وکالت می نمایند.

  • آدرس دفتر: تهران، نیاوران، سه راه یاسر، ابتدای خیابان عمار، بن بست راز، پلاک ۳۵ واحد ۲۰
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۱۳۰۵۹۱۹

مهدیه کتابی

مهدیه کتابی وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت می باشد و علاوه بر دعاوی طلاق و خانواده در سایر زمینه های قضایی از جمله تنظیم انواع قراردادهای تجاری، دعاوی کیفری، ثبتی و… فعالیت و قبول وکالت می نمایند.

  • آدرس دفتر: تهران، خیابان آیت اله کاشانی، مجتمع تجاری اترک، طبقه ششم اداریA، واحد 609
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۳۰۵۷۹۷۵
  • شماره دفتر: ۰۲۱۴۴۱۳۹۱۴۱

مونا محمدی سام

خانم مونا محمدی سام وکیل پایه یک دادگستری در تهران است و دارای بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان و موفق در کار وکالت است و علاوه بر فعالیت در زمینه ی طلاق و دعاوی مرتبط با آن (حضانت، نفقه، تنصیف اموال و…) در سایر دعاوی اعم از حقوقی کیفری نیز فعالیت دارد و وکالت موکلین را قبول می کند.

  • آدرس دفتر: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه توانیر، قبل از پل همت، نبش کوچه شفق، ساختمان ۲۳۶۱، طبقه ۴، واحد ۱۵
  • شماره دفتر: ۰۲۱۸۸۶۷۶۹۱۰

دکتر محمد تقی زاده

دکتر محمد تقی زاده یکی دیگر از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و از فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی است و در شهر تهران فعالیت دارد. همچنین ایشان علاوه بر دعاوی طلاق سابقه کار موفق در بسیاری از پرونده های کیفری و حقوقی را نیز در رزومه خود دارد.

  • آدرس دفتر: تهران، بلوار اصلی سعادت آباد، نبش خیابان ۳۲، پلاک۱۱۶، ساختمان خانه سبز، طبقه۲، واحد۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۱۷۲۲۴۶۴
  • شماره دفتر: ۰۲۱۸۶۱۲۷۲۲۸

دکتر الهام جعفرپور

خانم دکتر الهام جعفرپور از وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز و دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی با رتبه ۲ هستند. ایشان با داشتن بیش از ۱۲ سال سابقه وکالت در کلیه دعاوی خانواده و دعاوی کیفری و سابقه تدریس در دانشگاه یکی از بهترین وکیل طلاق در شرق تهران هستند.

  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۵۲۶۹۴۹

دلارام بصیرت

خانم دلارام بصیرت وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران با بیش از ۱۲ سال سابقه وکالت می باشد. ایشان در کلیه دعاوی حقوقی از جمله دعاوی خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مطالبه نفقه، مطالبه مهریه، دعاوی ارث و…. فعالیت دارند.

  • آدرس دفتر: خیابان شریعتی، خیابان الهیه، انتهای خیابان دشتی، بن بست سپید، پلاک ۲ واحد ۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۲۴۹۰۳۲۲

پوریا مجیدیانی

آقای پوریا مجیدیانی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است و در تهران فعالیت دارند. ایشان تجربه وکالت در خصوص دعاوی حقوقی، خانواده، ملکی، ثبتی و همچنین دعاوی کیفری را دارند و در کلیه دعاوی اعم از حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول می نمایند.

  • آدرس دفتر: تهران- خیابان مطهری
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۲۴۶۹۷۳

کلام آخر

وکیل طلاق یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی مربوط به طلاق فعالیت و قبول وکالت می نماید و به همه ی قوانین طلاق خصوصا قوانین جدید و همچنین روند رسیدگی دادگاه خانواده به دعاوی طلاق آشنایی کامل دارد، بنابراین وکیل طلاق، بهترین کسی است که می تواند هر یک از زوجین را برای طلاق و مطالبه ی حقوق آنها در طلاق و پس از آن راهنمایی کند؛ از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری، مهدی رضوی، بهترین وکیل طلاق تضمینی در تهران را به شما معرفی می کند؛ همچنین در صورتی که وقت کافی برای مراجعه  حضوری به دفتر وکیل طلاق را ندارید، می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری، با وکیل آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان اقدام کنید و بدون اتلاف وقت و هزینه از مزایای مشورت با یک وکیل آنلاین طلاق بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره در خصوص دعاوی خانواده نیاز به مشورت با یک وکیل خانواده داری، می تونی از طریق پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران و کانال حقوقی تلگرام با وکیل خانواده آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان در ارتباط باشید و هر سوالی داری بپرسی. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر 

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی مرد حق طلاق دارد و هر زمان که بخواهد می تواند از دادگاه درخواست طلاق نماید و دادگاه پس از اینکه در خصوص مسائل مالی و غیرمالی طلاق تعیین تکلیف نمود و مرد حقوق مالی زن را پرداخت کرد، گواهی عدم امکان سازش را صادر می کند.

  دعاوی خانواده