موسسه حقوقی دادآرمان

مهدی رضـوی وکیل کانال حقوقی تلگرام می تواند از طریق این شبکه اجتماعی به صورت آنلاین و در فضای مجازی به متقاضیان مشاوره در دعاوی حقوقی و کیفری ارائه دهد و به روزترین اطلاعات و رویه های قضایی را در اختیار متقاضیان قراردهد. 

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل آنلاین

به گفته مهدی رضوی وکیل پایه یک دادگستری، امروزه با توجه به استفاده ی روز افزون از فضای مجازی توسط کاربران، این امکان فراهم شده است که کاربران بتوانند در مورد موضوعات مختلف، سوالات خود را مطرح کنند و از طریق مشورت با افراد متخصص در زمینه های گوناگون به حل و فصل مشکلات خود بپرازند. از جمله این مسائل، می توان به مشکلات حقوقی و قضایی در زمینه های مختلف، مانند امور ثبتی، ملکی، خانواده و غیره اشاره کرد، که وکیل آنلاین تلگرام می تواند به کاربران مشاوره دهد و در رفع مشکلات حقوقی و قضایی به آنها کمک نماید.

افراد زیادی هستند که در مسائل روزمره و روابط خود در امور حقوقی با مشکلاتی مواجه هستند و نمی توانند به تنهایی و بدون کمک گرفتن از افراد با تجربه مشکل خود را برطرف نمایند؛ اما به دلیل مشغله ی کاری یا هزینه های مشاوره حقوقی نمی توانند حضوری به دفاتر حقوقی مراجعه کنند و از مشاوره و راهنمایی وکلای مجرب و متخصص بهره مند گردند؛ به همین دلیل به صورت غیر حضوری و از طریق تلگرام با وکیل آنلاین تلگرام ارتباط برقرار کرده و با مطرح کردن پرسش های خود با وکیل آنلاین تلگرام به حل مشکلات خود با صرف کمترین زمان و هزینه می پردازند. البته کاربران فضای مجازی می توانند از طریق سایر پیام رسان ها مانند اینستاگرام و واتساپ (وکیل آنلاین واتساپ) مشاوره آنلاین دریافت کنند، در واقع مشاوره با وکیل آنلاین تلگرام یکی از بهترین روش ها برای بهره مندی از خدمات موسسه حقوقی آنلاین است.

مشاوره آنلاین تلگرام

کاربران فضای مجازی می توانند از طریق تلگرام با مهدی رضوی و وکلای مجرب پایه یک دادگستری در زمینه های مختلف حقوقی و یا کیفری، ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را به صورت غیر حضوری مطرح کنند؛ اما چگونه می توان از طریق تلگرام با وکیل آنلاین تلگرام در مورد مشکل خود مشورت نمود و سوالات خود را مطرح و پاسخ خود را از وکیل دریافت کرد؟ همچنین ویژگی های وکیل خوب تلگرام چیست؟

در واقع وکیل آنلاین تلگرام، وکیلی است که به صورت مجازی و از طریق تلگرام، سوالات کاربران را پاسخ می دهد؛ به این ترتیب که وکیل آنلاین تلگرام، دارای گروه یا کانال مردمی است و از این طریق به صورت غیر حضوری به کاربران مشاوره می دهد.

اینستاگرام مهدی رضوی- مدیر موسسه حقوقی دادآرمان

شروع مشاوره برای کاربران و طرح سوالات ساده و کلی به صورت غیر حضوری از طریق تلگرام، اولین گام برای حل مشکلات حقوقی و قضایی افراد است؛ سپس کاربران می توانند بعد از مشاوره غیر حضوری با مهدی رضوی وکیل آنلاین تلگرام در ادامه ی رسیدگی به مشکل خود به صورت حضوری نیز به وی مراجعه کنند.

وکیل آنلاین تلگرام با درج نشانی دفتر وکالت و شماره تماس خود (شماره وکیل حقوقی)، این امکان را فراهم می کند که کابران در صورت نیاز بتوانند به صورت حضوری نیز به وی مراجعه کنند و وکیل با بررسی اسناد و مدارکی که موکلین ارائه می دهند، به صورت حضوری آنها را راهنمایی نماید.

وکیل خانواده آنلاین

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: دعاوی طلاق، حضانت فرزند، دعوای بطلان نکاح، نسب، رشد، حجر و رفع آن، رجوع پس از طلاق، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه، نفقه زوجه، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست، نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح، تغییر نام در شناسنامه و…و طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده دادگاه خانواده است.

طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده، دادگاه خانواده است و وکیل خانواده با جدیدترین قوانین در خصوص دعاوی خانواده و روند رسیدگی به این دعاوی در دادگاه آشنایی کامل دارد و بهترین کسی است که می تواند شما را در خصوص طرح دادخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه خانواده راهنمایی کند و یا وکالت شما را برای پیگیری پرونده قبول نماید.

وکیل خانواده در زمینه رسیدگی به دعاوی مختلف خانواده فعالیت دارد، از این رو با دریافت مشاوره رایگان از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور مهدی رضوی یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل آنلاین مهریه

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و در صورت عندالمطالبه بودن مهریه هر زمان که بخواهد مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم پرداخت است.

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت سکه، مهریه به یکی از چالش های مهم زوجین تبدیل شده است. مهریه یکی از حقوق مالی زوجه است که به محض عقد ازدواج به زن تعلق می گیرد و شوهر ملزم به پرداخت آن است. دعاوی بسیاری هستند که در خصوص مهریه در دادگاه های خانواده مطرح می شوند؛ به همین دلیل سوالات زیادی برای کاربران فضای مجازی در خصوص دعاوی مربوط به مهریه از جمله مطالبه مهریه غیر منقول، مطالبه مهریه از ضامن، حق حبس مهریه، اعسار از پرداخت مهریه، مطالبه مهریه در طلاق غیابی و توقیف اموال زوج و مطالبه مهریه از ارث غیره مطرح می شود. متقاضیان می توانند با دریافت مشاوره از مهدی رضوی در پی وی تلگرام در کوتاه ترین زمان مناسبترین پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

وکیل آنلاین

کاربران فضای مجاری می توانند سوالات خود در خصوص دعاوی مرتبط با مهریه را به صورت غیر حضوری و آنلاین از وکیل آنلاین مهریه به صورت رایگان یا با هزینه ی کم و با صرف کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور در دفتر وکالت مهدی رضوی مطرح نمایند. وکیل مهریه با توجه به تخصص و تجربه ی خود در خصوص دعاوی مرتبط با مهریه، کاربران را راهنمایی می کند و با پاسخ به سوالات آنها در این خصوص به کاربران مشاوره می دهد. همچنین کاربران باید در مورد نوع و مقدار مهریه خود، اطلاعات کافی و درستی را در اختیار وکیل آنلاین تلگرام قرار دهند تا وکیل بتواند به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

وکیل آنلاین طلاق

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و برای درخواست طلاق از طرف زن باید به دادگاه دلایل محکمه پسندی ارائه نماید.

مهدی رضوی وکیل آنلاین طلاق تخصص و تجربه ی زیادی در دعاوی مربوط به خانواده، خصوصاً دعاوی مرتبط با طلاق دارد؛ وکیل آنلاین طلاق از جدیدترین قوانین مربوط به امور خانواده آگاه است و پیوسته در به روز کردن اطلاعات خود در این زمینه تلاش می کند و به دلیل تجربه ای که در مورد پرونده های طلاق دارد، به روند دادگاه خانواده اعم از دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی کشور و نحوه ی رسیدگی به پرونده های طلاق در دادگاه آشنایی دارد و می تواند کاربران فضای مجازی را که در این زمینه سوالات زیادی دارند را راهنمایی و به حل مشکلات آنها در این خصوص کمک نماید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

افراد می توانند با در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی و ارائه اسناد و مدارک خود به صورت آنلاین، از مهدی رضوی وکیل آنلاین تلگرام، مشاوره و راهنمایی بگیرند و وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) نیز با اطلاعات و مدارکی که کاربر به صورت آنلاین در اختیار وی قرار داده است، او را راهنمایی کند.

همچنین وکیل طلاق تضمینی می تواند در صورت لزوم و با درخواست کاربر، در دفتر وکالت خود به وی مشاوره حضوری داده و در صورت نیاز، وکالت وی را در رسیدگی به پرونده ی طلاق قبول کند.

وکیل آنلاین ارث

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها

طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها

طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند.

دعاوی مربوط به ارث و میراث و تقسیم ترکه یکی دیگر از موضوعاتی است که مهدی رضوی وکیل آنلاین تلگرام (وکیل ارث آنلاین) در مورد آن می تواند کاربران فضای مجازی را مشاوره دهد.

اگر سوالی در مورد دعاوی ارث داری، با بهترین وکیل ارث تماس حقوقی دادآرمان تماس بگیر.

وکیل آنلاین ملکی

دعاوی ملکی به دعاوی گفته می شود که در ارتباط با اموال غیر منقول مانند زمین، آپارتمان و مغازه است. دعاوی ملکی در خصوص معاملات املاک یا انعقاد قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش ساختمان، تنظیم مبایعه نامه، اجاره نامه و…. است.

به طور کلی دعاوی ملکی به دو دسته دعاوی حقوقی و کیفری تقسیم می شود.

دعاوی ملکی اغلب به دلیل ناآگاهی طرفین معامله یا قرارداد ملکی از حقوق خود در معامله و عقد قرارداد است که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین، اختلافاتی به وجود آید و افراد نیز برای رسیدن به حق خود و حل و فصل اختلافات به مراجع قضایی مراجعه می کنند.

یکی از راهکارها برای کاهش اختلافات ملکی در معاملات و قراردادها مراجعه به وکیل ملکی و اطلاع از حقوق طرفین در معامله و نکات حقوقی ملک است. وکیل ملکی به قانون ثبت املاک و اسناد کشور و کلیه قوانین در خصوص ملک و اموال غیر منقول آگاهی دارد و می تواند افراد را در این زمینه راهنمایی کند یا وکالت آنها را برای طرح دادخواست دعاوی ملکی و پیگیری پرونده در دادگاه قبول نماید.

مهدی رضوی وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و از این طریق کاربران فضای مجازی می توانند سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل ملکی آنلاین (وکیل آنلاین تلگرام) به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

وکیل آنلاین مواد مخدر

در دنیای امروز به دلیل افزایش روز افزون خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی و تبدیل شدن معاملات مواد مخدر به یک تجارت سود آور برای سوداگران مواد مخدر، خطرات عظیم و جبران ناپذیری همه ی جوامع را تهدید می کند. بسیاری از افراد وجود دارند که ممکن است به طور آگاهانه حتی ناخواسته در دام مواد مخدر و جرائم مرتبط با آن گرفتار شوند و برای رهایی از آن نیازمند راهنمایی باشند.

بدون شک اولین و سریع ترین راه برای دریافت مشاوره در خصوص دعاوی مربوط به مواد مخدر، کمک گرفتن از مهدی رضوی وکیل آنلاین مواد مخدر است، که در زمینه ی جرائم و پرونده های مواد مخدر تخصص و تجربه ی زیادی دارد. در واقع وکیل آنلاین مواد مخدر، وکیلی است که به رویه دادگاه های کیفری در خصوص جرائم مواد مخدر آشنایی دارد و می تواند کاربر را در مورد مجازات جرائم مواد مخدر اعم از اعدام، حبس، جزای نقدی، شلاق و غیره و همچنین تخفیف مجازات ها راهنمایی کند.

اینستاگرام طلاق موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل مواد مخدر می تواند با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد به تمام سوالات کاربران در مورد دعاوی و پرونده های مواد مخدر پاسخ دهد و به حل مشکلات آنها کمک کند.

به دلیل پیچیدگی دعاوی مواد مخدر و مجازات های سنگین جرائم مواد مخدر  حضور یک وکیل مواد مخدر در پرونده و پیگیری آن در مراجع قضایی الزامی است، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه مهدی رضوی بهترین وکیل مواد مخدر را به شما معرفی می کند.

وکیل رابطه نامشروع

رابطه نامشروع یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران است و در صورت اثبات آن برای مرتکب، مجازاتی تعیین خواهد شد. منظور از رابطه نامشروع، ارتباط بین زن و مرد نامحرمی است که خارج از حد مشخص شده‌ ی قانونی و شرعی با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌ اند.

طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، چنانچه زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا اعمال منافی عفت غیر از زنا مانند بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند، مجرم هستند و در صورتی که جرم آنها اثبات شود به مجازات مجازات رابطه نامشروع غیر زنا تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم می شوند.

وکیل آنلاین

به دلیل سنگین بودن مجازات جرائم منافی عفت و رابطه نامشروع، مشورت کردن با یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه در پیگیری پرونده رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت است. وکیل رابطه نامشروع می تواند با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به شما در تهیه مدارک برای اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از خود در دادگاه و تبرئه شدن از جرم رابطه نامشروع کمک بسزایی نماید؛ از این رو می توانید با وکیل آنلاین تلگرام که در زمینه دعاوی رابطه نامشروع و جرائم منافی عفت فعالیت دارد تماس بگیرید و سوالات خود را در خصوص رابطه نامشروع مطرح کرده و از مهدی رضوی مشاوره رایگان دریافت کنید.

کانال تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان

با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی و نیاز روز افزون افراد جامعه در راستای استفاده از شبکه های اجتماعی، موسسه حقوقی دادآرمان بستر مناسبی را برای ورود و استفاده کاربران فضای مجازی در این زمینه فراهم نموده است. وکیل آنلاین تلگرام به منظور آگاه سازی کاربران در کانال تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان به آیدی @ dadarman، روزانه مطالب حقوقی و اجتماعی را بارگزاری نموده تا اعضای کانال حقوقی تلگرام پرسش و پاسخ حقوقی بتوانند از طریق آیدی تلگرام با ادمین موسسه حقوقی دادآرمان که از وکلای پایه یک دادگستری که در امر وکالت در زمینه های مختلف حقوقی با تجربه و متخصص می باشد؛ ارتباط برقرار نموده و با گذاشتن پیام های خود در قسمت چت، سوالات حقوقی خود را مطرح کنند و مناسب ترین پاسخ را به صورت رایگان دریافت نمایند، از خدمات رایگان موسسه حقوقی دادآرمان، امکان برقراری چت تصویری از طریق شبکه های اجتماعی با وکلای متخصص و کار آزموده این موسسه در این حوزه می باشد؛ همچنین وکیل آنلاین تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان و قسمت چت کانال تلگرام، پاسخگوی سوالات حقوقی کاربران به صورت رایگان و جامع می باشد. کاربران باید به این نکته توجه کنند که در صورت نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین در کانال پرسش و پاسخ حقوقی، سوالات خود را به صورت واضح و بدون حاشیه مطرح کنند تا زمان کمتری در پاسخگویی به آنها صرف شود.

موسسه حقوقی دادآرمان برای مشاوره با بهترین وکیل ایران به صورت آنلاین  پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران را به شما معرفی می کند.

کلام آخر

امروزه به دلیل افزایش روابط حقوقی و همچنین افزایش انواع قراردادها اختلافات بین افراد بسیار بیشتر از گذشته شده است و تعداد پرونده ها و دعاوی اعم از حقوقی و کیفری در مراجع قضایی افزایش چشمگیری داشته است. یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش اختلافات و حل و فصل مشکلات حقوقی میان افراد مراجعه به مهدی رضوی به عنوان یک مشاور حقوقی با تجربه است که با دانش و تخصص خود در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری می تواند افراد را به خوبی راهنمایی کند و به حل مشکلات آنها کمک بسزایی نماید، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان، بهترین وکلا و مشاوران حقوقی و شماره تماس وکیل خانم با تجربه را به شما معرفی می کند.

پیج اینستاگرام موسسه حقوقی دادآرمان

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره غیرحضوری با وکیل آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان و مهدی رضوی با بهره مندی از مزایای استفاده از سایت موسسه حقوقی و دستیابی به شماره تماس بهترین وکیل تهران مشاوره رایگان دریافت کنید و از سایر خدمات موسسه حقوقی آنلاین بدون هزینه و صرف وقت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

وکیل آنلاین ارث یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی مربوط به ارث و میراث فعالیت و قبول وکالت می نماید و به سوالات کاربران فضای مجازی را در خصوص ارث و دعاوی مربوط به آن پاسخ می دهد.

  مشاوره حقوقی