سایت موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص کلیه دعاوی حقوقی کیفری، بهترین وکلای پایه یک دادگستری را به شما معرفی می کند.

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

سایت موسسه حقوقی آنلاین

چنانچه افراد درگیر دعاوی و مسائل حقوقی یا کیفری باشند، یکی از راهکارها برای حل و فصل مشکلات قضایی و پاسخ به سوالات آنها، این است که به یک وکیل با تجربه مراجعه کنند و با او در خصوص مشکل قضایی خود مشورت نمایند و از وکیل برای پیگیری پرونده ی خود کمک و راهنمایی بخواهند و در واقع مشورت با یک وکیل با تجربه بهترین گزینه در مورد رفع مشکلات قضایی و آگاهی از قوانین و رویه مراجع ذی صلاح در رسیدگی به دعوی است.

امروزه بر خلاف گذشته برای مراجعه به یک وکیل با تجربه و کاردان روش های متعددی وجود دارد که افراد با توجه به شرایط خود می توانند با استفاده از یکی از این روش ها به وکیل مراجعه کرده و با او در خصوص مشکل خود مشورت کنند و سوالات خود را مطرح کنند و به پاسخ سوالات خود برسند.

یکی از روش های ارتباط با وکلای با تجربه، مراجعه به سایت موسسه حقوقی است. امروزه به دلیل توسعه ی فن آوری های مخابراتی و افزایش استفاده از انواع گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و رایانه، امکان دسترسی به سایت موسسه حقوقی آنلاین برای مشاوره با وکیل آنلاین بسیار آسان است و افراد می توانند با وسایلی که به آن اشاره شد، وارد فضای مجازی شده و به سایت موسسه حقوقی مراجعه کرده و از این طریق با بهترین وکلای حقوقی و کیفری ارتباط برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را مطرح نماید.

مزایای مشاوره با سایت موسسه حقوقی

همان طور که گفته شد، امروزه با روش های مختلفی می توان به وکلای پایه یک مراجعه کرد و با آنها مشورت نمود؛ که یکی از این روش ها مراجعه به سایت موسسه حقوقی است. روش های دیگری نیز برای مراجعه به وکیل وجود دارد، که در ادامه به این روش ها نیز به صورت مختصر اشاره می کنیم.

از گذشته افراد برای مشورت با یک وکیل پایه یک به صورت حضوری به دفتر وکیل مراجعه می کردند و در خصوص مشکلات حقوقی یا کیفری خود با وکیل صحبت می کردند و وکیل نیز آنها را راهنمایی می کرد و یا وکالت آنها را برای پیگیری پرونده در مراجع قضایی قبول می کرد.

همچنین یکی دیگر از روش های ارتباط با وکیل، از طریق تماس تلفنی و دریافت مشاوره ی تلفنی است. به این ترتیب که وکیل شماره تلفن خود را در اختیار افراد قرار می دهد و این امکان را فراهم می کند که آنها بتوانند با شماره تلفن وی تماس بگیرند و سوالات خود را در خصوص انواع دعاوی قضایی و مسائل حقوقی مطرح کرده تا وکیل آنها را راهنمایی کند و راهکارهای مناسبی را برای رفع مشکل آنها ارائه نماید.

سوال این است که کدام یک از این روش ها بهترین گزینه برای مراجعه به وکیل است؟

برای پاسخ به این پرسش باید گفت، قطعا بهترین شیوه آن است که وکیل بتواند با صرف کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه افراد را راهنمایی کند و افراد بدون اینکه زمان زیادی را برای ملاقات با وکیل صرف کنند و یا هزینه های گرانی را بپردازند، بتوانند از مزایای مشاوره با یک وکیل با تجربه برخوردار شوند.

چنانچه کاربران فضای مجازی برای رفع مشکلات قضایی خود به سایت موسسه حقوقی مراجعه کنند و سوالات خود را با یک وکیل با تجربه و متخصص مطرح کنند، در این صورت دیگر نیاز به صرف وقت زیاد برای مراجعه ی حضوری به دفتر وکیل نمی باشد و وکیل به صورت آنلاین سوالات آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خواهد داد. امروزه این ویژگی مشاوره با وکیل سایت موسسه حقوقی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، چون به دلیل افزایش ترافیک و شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی و گاهی هم دور بودن دفتر وکیل از محل کار یا زندگی مراجعین، آنها ترجیح می دهند بدون صرف زمان در ترافیک و شلوغی خیابان ها به صورت آنلاین و غیر حضوری مشکلات قضایی خود را با وکیل موسسه حقوقی مطرح کنند و از او برای رفع مشکل خود کمک و راهنمایی بخواهند.

از دیگر مزایای ارتباط با وکلای پایه یک از طریق سایت موسسه حقوقی، صرفه جویی در هزینه است؛ زیرا وکلای سایت موسسه حقوقی، کاربران را به صورت رایگان یا با هزینه ی کم راهنمایی می کنند و در این صورت افراد بدون نیاز به پرداخت حق مشاوره های گران می توانند، برای مشورت با یک وکیل با تجربه و کاردان اقدام کنند تا وکیل به حل و فصل پرونده ی آنها کمک نماید و با راهکارهای قانونی که ارائه می دهد موجب افزایش احتمال موفقیت پرونده ی آنها در دادگاه شود.

البته باید اشاره کنیم، که طرح سوالات قضایی و ارتباط با وکیل آنلاین از طریق سایت موسسه حقوقی به دلیل دسترسی آسان به فضای مجازی و پاسخگویی وکلای سایت موسسه حقوقی در تمام ساعات شبانه روز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای رفع مشکلات حقوقی یا کیفری افراد باشد.

چنانچه کاربران بخواهند با مراجعه به سایت موسسه حقوقی با یک وکیل پایه یک دادگستری ارتباط برقرار کرده و با او مشورت کنند و مشکلات خود را مطرح نمایند، در صورتی که نیاز به بررسی اسناد و مدارک پرونده باشد، کاربران می توانند به صورت آنلاین مدارک خود را در اختیار وکیل موسسه حقوقی قرار داده تا بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران بتواند با مطالعه و بررسی مدارک، پاسخ دقیق تر و راهکار مناسب تری را ارائه نماید.

مشاوره حضوری با وکلای سایت حقوقی

یکی از سوالاتی که کاربران در خصوص مشاوره با وکلای پایه یک سایت موسسه حقوقی می پرسند، این است که آیا پس از مشاوره ی غیر حضوری با وکلای سایت موسسه حقوقی، می توان به صورت حضوری نیز با او ملاقات کرد و از مزایای مشاوره حقوقی حضوری نیز بهره مند گردید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، از ویژگی های وکیل خوب آنلاین این است که چنانچه کاربران فضای مجازی با وکیل سایت موسسه حقوقی مشورت کنند و وکیل آنها را راهنمایی و مشاوره نماید، اما به دلیل پیچیدگی پرونده ی قضایی، نیاز به بررسی اسناد و مدارک پرونده و مشاوره ی حضوری باشد، افراد می توانند با تعیین وقت ملاقات حضوری به دفتر وکیل مراجعه کنند و اسناد و مدارک خود را در اختیار وکیل قرار دهند تا وکیل با صرف زمان کافی پرونده را مطالعه و بررسی کند و نکات مهم در خصوص پرونده را که موجب موفقیت آن در دادگاه می شود را به موکلین گوشزد نماید و یا با توافق موکل، وکالت پرونده را قبول نماید و برای رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی رجوع کند و راهکارهای قانونی و موثر برای موفقیت پرونده به نفع موکل خود را در اختیار او قرار دهد.

هزینه مشاوره در سایت موسسه حقوقی

اغلب وکلای آنلاین سایت موسسه حقوقی آنلاین کاربران را به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی می کنند؛ اما چنانچه مشاوره با وکلای سایت موسسه حقوقی هزینه ای داشته باشد، این هزینه اندک بوده و نسبت به حق مشاوره ی حضوری توسط وکیل بسیار کمتر می باشد، از این رو به دلیل مشاوره ی رایگان و یا با هزینه ی کم، توسط وکلای سایت موسسه حقوقی بسیاری از افراد تمایل دارند، برای رفع مشکلات حقوقی خود و مشورت با وکیل پایه یک دادگستری به سایت موسسه حقوقی مراجعه کنند و مشکلات خود را با وکلای با تجربه در میان بگذارند و سوالات خود را مطرح کنند و از این طریق به قوانین و رویه دادگاه ها و مراجع ذی صلاح برای رسیدگی به پرونده آگاه شوند و از حضور یک وکیل با تجربه در پرونده ی خود به صورت آنلاین بهره مند شوند.

البته باید به این نکته توجه داشت، چنانچه مشکل قضایی افراد با مشاوره ی آنلاین رفع نشود و آنها بخواهند به صورت حضوری به وکیل مراجعه کنند، هزینه مشاوره حضوری با وکیل، نسبت به هزینه مشاوره ی آنلاین از طریق سایت موسسه حقوقی بیشتر بوده و مراجعین در این صورت باید هزینه مشاوره حقوقی حضوری را پرداخت نمایند.

تحصیلات وکلای سایت موسسه حقوقی

کلیه وکلای سایت موسسه حقوقی که کاربران را به صورت آنلاین و غیر حضوری در فضای مجازی راهنمایی می کنند، از وکلای پایه یک دادگستری هستند که دارای تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی یا بالاتر در رشته ی حقوق یا رشته ی فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌‌ تراز آن در حوزه ی علمیه، هستند که در آزمون وکالت قبول شده و با گذراندن دوره ی کارآموزی، زیر نظر وکیل سرپرست، موفق به دریافت گواهی وکالت پایه یک شده اند.

وکیل آنلاین سایت موسسه حقوقی می تواند در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری فعالیت و افراد را مشاوره و راهنمایی نماید، اما هر یک از وکلای سایت موسسه حقوقی بر حسب علاقه ی خود تنها در یک یا چند حوزه ی قضایی فعالیت می کنند و در زمینه ی فعالیت خود افراد را راهنمایی یا قبول وکالت می نمایند.

به این ترتیب، هر یک از وکلای سایت موسسه حقوقی در حوزه ی فعالیت خود بسیار با تجربه بوده و به کلیه قوانین و رویه مراجع قضایی در زمینه ای که در خصوص آن فعالیت می کند، آگاه است و در حل و فصل پرونده های زیادی موفق بوده و به دلیل حضور یک وکیل با تجربه در پرونده و پیگیری دعوی توسط او از تضییع حقوق موکلین جلوگیری شده است و آنها به حق و حقوق خود رسیده اند و رای دادگاه به نفع آنها صادر شده است.

مشاوره حقوقی و کیفری در سایت موسسه حقوقی

همان طور که به این نکته اشاره کردیم، هر یک از وکلای سایت موسسه حقوقی در یک یا چند زمینه ی قضایی تجربه داشته و در خصوص آن کاربران را راهنمایی می کنند و هر یک از کاربران برای مشورت با وکیل باید به وکیلی مراجعه نمایند که در زمینه ی مورد نظر فعالیت می کند. هر یک از وکلای سایت موسسه حقوقی در خصوص یکی از موضوعات حقوقی یا کیفری زیر افراد را راهنمایی و یا وکالت آنها را قبول می کنند:

* وکیل خانواده مانند وکیل طلاق، وکیل مهریه و غیره

* وکیل ملکی

* وکیل امور مهاجرت

* وکیل امور حسبی

* وکیل دعاوی کیفری مانند سرقت، جعل اسناد و استفاده از سند مجعول، خرید و فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر، کلاهبرداری، رابطه نامشروع و انواع جرائم کیفری

وکلای سایت موسسه حقوقی بسیار با تجربه بوده و از جدیدترین قوانین و یا قوانین نسخ شده آگاه بوده و به رویه مراجع قضایی در رسیدگی به دعاوی آگاه بوده، از این رو چنانچه روند رسیدگی به پرونده توسط یک وکیل با تجربه پیگیری شود، از اطاله ی دادرسی و طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده جلوگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده ی موکلین حل و فصل خواهد شد و آنها به نتیجه ی دلخواه خود می رسند.

مشاوره دعاوی حقوقی در سایت موسسه حقوقی

دعاوی قضایی شامل دعاوی حقوقی و کیفری می باشند. دعاوی حقوقی آن دسته از دعاوی هستند که به دلیل نا آگاهی افراد از قوانین و تعهدات خود و دیگران در انجام معاملات و عقد قراردادها و موارد دیگر واقع می شود. در حقیقت در دعاوی حقوقی جرمی اتفاق نیفتاده است و هیچ یک از طرفین دعوی مجرم نیستند، بلکه هدف افراد از طرح دادخواست حقوقی، الزام طرف مقابل به انجام تعهدات و یا اثبات حق و حقوقی به نفع خود است، از جمله این دعاوی می توانیم به دعاوی خانواده، دعاوی ملکی، دعاوی مربوط به ثبت احوال و امور حسبی و غیره اشاره کنیم.

وکلای حقوقی سایت موسسه حقوقی دادآرمان که در حوزه ی دعاوی حقوقی فعالیت دارند به قوانین حقوقی مانند قانون مدنی و قانون آیین دادرسی مدنی و قوانین دیگر در این حوزه آگاهی دارند و از نحوه ی بررسی و رسیدگی به دعاوی حقوقی توسط مراجع قضایی مانند دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف مطلع بوده، از این رو افراد می توانند با اعتماد کامل به وکلای سایت موسسه حقوقی، اقدام به طرح سوالات خود و مشورت با وکیل سایت موسسه حقوقی نمایند.

وکیل خانواده سایت موسسه حقوقی

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: حضانت فرزند پس از طلاق، نسب، رشد، حجر و رفع آن، طلاق، رجوع پس از طلاق، فسخ و بطلان نکاح، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه، نفقه زوجه (ترک انفاق)، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح و…

طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده، دادگاه خانواده است و وکیل خانواده با جدیدترین قوانین در خصوص دعاوی خانواده و روند رسیدگی به این دعاوی در دادگاه خانواده آشنایی کامل دارد و بهترین کسی است که می تواند شما را در خصوص طرح دادخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه خانواده راهنمایی کند و یا وکالت شما را برای پیگیری پرونده قبول نماید، همچنین وکیل خانواده در زمینه های مختلف خانواده فعالیت دارد از این رو با دریافت مشاوره از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

وکیل مهریه سایت موسسه حقوقی

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و در صورت عندالمطالبه بودن مهریه هر زمان که بخواهد مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم پرداخت است.

اگر برای مطالبه مهریه و سایر دعاوی مربوط به مهریه مانند بذل مهریه، مطالبه مهریه از ضامن، فروش مال برای فرار از پرداخت مهریه، ممنوع الخروجی بابت مهریه، مطالبه مهریه از ارث، حق حبس مهریه، اعسار از پرداخت مهریه، تعدیل اقساط مهریه، مطالبه مهریه غیر منقول و… نیاز به راهنمایی و مشاوره داری فقط وکیل مهریه می تواند به شما در این زمینه کمک کند، چرا که وکیل مهریه از دانش و تخصص کافی در خصوص دعاوی مهریه و رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی مهریه و مطالبه مهریه برخوردار است.

وکیل مهریه موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت غیر حضوری با وکیل آنلاین مهریه از طریق واتساپ در تماس باشید و سوالات خود را در این خصوص مطرح کنید.

وکیل طلاق سایت موسسه حقوقی

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق قوانین طلاق در ایران و براساس ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و اگر درخواست طلاق از طرف زن مطرح شود او باید برای درخواست طلاق خود دلایل محکمه پسندی را به دادگاه ارائه نماید.

زوج و زوجه برای طرح دادخواست طلاق و سایر دعاوی مربوط به طلاق می توانند با وکالت دادن به یک وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) از اطاله دادرسی و سردرگمی در دادگاه در روند رسیدگی به پرونده طلاق جلوگیری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به خواسته خود می رسند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه دعاوی طلاق (طلاق از طرف مرد به دلیل نشوز زوجه، حضانت فرزند، طللاق غیابی، حذف نام همسر از شناسنامه پس از طلاق، مطالبه نفقه، پس گرفتن هدایای نامزدی، استرداد جهیزیه و…) با وکیل طلاق تضمینی (وکیل آنلاین واتساپ) موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر، همچنین اگر وقت و هزینه کافی برای مشاوره حضوری نداری، می تونی به صورت آنلاین هر سوالی در خصوص طلاق داری از وکیل طلاق آنلاین بپرسی.

وکیل ارث سایت موسسه حقوقی

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها

طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها

طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند.

مشاوره‌ حقوقی با یک وکیل ارث در خصوص ارث و میراث شامل انحصار وراثت و تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، رفع مهر و موم، تحریر ترکه، نحوه مطالبه دیون متوفی، اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به شورای اختلاف و دادگاه، انتشار آگهی، مهلت انتشار و جلسات رسیدگی و دیگر موارد حقوقی است.

در صورتی که وراث در تقسیم ترکه اختلافاتی داشته باشند می توانند برای حل و فصل اختلافات خود به وکیل ارث (وکیل مالیات بر ارث) مراجعه نمایند، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان بهترین وکیل ارث (وکیل ارث آنلاین) را به شما معرفی می کند. از این رو شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشید.

وکیل ملکی سایت موسسه حقوقی

امروزه به دلیل افزایش معاملات و قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیش فروش ساختمان، قرارداد اجاره و غیره اختلاف بین افراد در زمینه معاملات ملکی و قراردادها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، چرا که افراد از قوانین حقوقی و همچنین از حقوق خود در معاملات و قراردادهای ملکی اطلاعی ندارند که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین اختلافاتی حاصل شود. بهترین راهکار برای جلوگیری از اختلافات ملکی و ضایع شدن حقوق افراد در معاملات ملکی مراجعه به وکیل ملکی و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه است. وکیل ملکی به کلیه قوانین ملکی و قانون ثبت اسناد و املاک کشور و رویه دادگاه ها در رسیدگی به پرونده های ملکی آشنایی کامل دارد.

همچنین در خصوص امور مربوط به شهرداری‌ ها شامل: پایان کار، ساخت و سازهای غیر مجاز، جریمه ‌های شهرداری و کلیه دعاوی مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ‌ها موضوعاتی است که می ‌توان از یک وکیل ملکی راهنمایی گرفت.

امروزه وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و کاربران فضای مجازی می توانند از طریق واتساپ با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشند و سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل ملکی آنلاین به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

موسسه حقوقی دادآرمان برای مشاوره با بهترین وکیل ایران به صورت آنلاین  پیچ اینستاگرام بهترین وکیل ایران را به شما معرفی می کند.

مشاوره دعاوی کیفری در سایت موسسه حقوقی

دعاوی کیفری نسبت به دعاوی حقوقی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا در دعاوی کیفری جرمی اتفاق افتاده است و یکی از طرفین دعوی در صورت اثبات در دادگاه، مجرم تلقی می شود و از سوی قاضی دادگاه طبق قانون برای او مجازاتی تعیین خواهد شد، که این مجازات ممکن است حبس، شلاق، پرداخت جزای نقدی توسط مجرم و تبعید و غیره باشد؛ به همین دلیل دعاوی کیفری اهمیت ویژه ای نسبت به دعاوی حقوقی دارند که باید حتماً هر یک از طرفین دعوی کیفری یا همان شاکی و مشتکی عنه (متهم) برای پیگیری پرونده ی خود در مراجع قضایی با وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنند که می تواند یکی از وکلای کیفری سایت موسسه حقوقی باشد که در کار خود بسیار با تجربه است و پرونده های مشابه زیادی را به نفع موکلین خود حل و فصل کرده و موفق به احقاق حق موکل خود در دادگاه شده و از تضییع حقوق او جلوگیری کرده است.

توصیه می شود، برای مشورت با یک وکیل کیفری با تجربه به سایت موسسه حقوقی مراجعه کنید و در خصوص دعوی کیفری خود با او مشورت کرده و راهنمایی ها و راهکارهای لازم در خصوص پیگیری پرونده ی خود را دریافت نمایید تا به دلیل عدم آگاهی از قوانین و ناتوانی در ارائه مدارک کافی، حق شما در دعوی کیفری ضایع نشود و دچار ضرر و زیان نشوید.

وکیل مواد مخدر سایت موسسه حقوقی

در دنیای امروز به دلیل افزایش روز افزون خرید و فروش مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی و تبدیل شدن معاملات مواد مخدر به یک تجارت سود آور برای سوداگران مواد مخدر، خطرات عظیم و جبران ناپذیری همه جوامع را تهدید می کند. بسیاری از افراد وجود دارند که ممکن است به طور آگاهانه حتی ناخواسته در دام مواد مخدر و جرائم مرتبط با آن (دعاوی کیفری) گرفتار شوند و برای رهایی از آن نیازمند راهنمایی باشند.

بدون شک اولین و سریع ترین راه برای دریافت مشاوره در خصوص دعاوی مربوط به مواد مخدر، کمک گرفتن از یک وکیل آنلاین مواد مخدر است، که در زمینه جرائم و پرونده های مواد مخدر تخصص و تجربه ی زیادی دارد. در واقع وکیل آنلاین مواد مخدر، وکیلی است که به رویه دادگاه های کیفری در خصوص جرائم مواد مخدر آشنایی دارد و می تواند کاربر را در مورد مجازات های مربوط به جرائم مواد مخدر اعم از حبس، جزای نقدی، شلاق و غیره و همچنین تخفیف مجازات ها راهنمایی کند.

وکیل آنلاین مواد مخدر می تواند با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد به تمام سوالات کاربران از طریق واتساپ (وکیل آنلاین واتساپ) یا تلگرام (وکیل آنلاین تلگرام) در مورد دعاوی و پرونده های مواد مخدر پاسخ دهد و به حل مشکلات آنها کمک کند.

به دلیل سنگین بودن مجازات های جرائم مواد مخدر مانند تولید مواد مخدر، حمل و توزیع مواد مخدر، قاچاق مواد مخدر و… حضور یک وکیل مواد مخدر در پرونده مواد مخدر الزامی است، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل مواد مخدر را به شما معرفی می کند.

وکیل رابطه نامشروع سایت موسسه حقوقی

رابطه نامشروع یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران است و در صورت اثبات آن برای مرتکب، مجازاتی تعیین خواهد شد. منظور از رابطه نامشروع و جرائم منافی عفت، ارتباط بین زن و مرد نامحرمی است که خارج از حد مشخص شده‌ قانونی و شرعی با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌ اند.

طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، چنانچه زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت نباشد، مرتکب رابطه نامشروع یا اعمال منافی عفت غیر از زنا مانند بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند، مجرم هستند و در صورتی که جرم آنها اثبات شود به مجازات رابطه نامشروع غیر زنا تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

جرائم رابطه نامشروع جزء جرائم کیفری محسوب می شود و به دلیل سنگین بودن مجازات جرائم منافی عفت و رابطه نامشروع، مشورت کردن با یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه در پیگیری پرونده رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت است. وکیل رابطه نامشروع می تواند با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به شما در تهیه مدارک برای اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از خود در دادگاه و تبرئه شدن از ارتکاب جرم رابطه نامشروع کمک بسزایی نماید.

برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی دادآرمان با شماره وکیل حقوقی تماس بگیر.

کلام آخر

امروزه به دلیل افزایش روابط حقوقی و همچنین افزایش انواع قراردادها اختلافات بین افراد بسیار بیشتر از گذشته شده است و تعداد پرونده ها و دعاوی اعم از حقوقی و کیفری در مراجع قضایی افزایش چشمگیری داشته است. یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش اختلافات و حل و فصل مشکلات حقوقی میان افراد مراجعه به یک مشاور حقوقی با تجربه است که با دانش و تخصص خود در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری می تواند افراد را به خوبی راهنمایی کند و به حل مشکلات آنها کمک بسزایی نماید، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره حضوری یا غیرحضوری رایگان، بهترین وکلا و مشاوران حقوقی و شماره تماس وکیل خانم با تجربه را به شما معرفی می کند.

همچنین برای دریافت مشاوره با وکلای مجرب موسسه حقوقی دادآرمان با شماره تلفن بهترین وکیل تهران تماس بگیر و هر سوالی داری بپرس.

شما عزیزان می توانید از طریق کانال حقوقی تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان به نشانی https://t.me/dadarmanlf با مهدی رضوی و بهترین وکلای پایه یک دادگستری در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط باشید… 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

وکیل آنلاین ارث یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی مربوط به ارث و میراث فعالیت و قبول وکالت می نماید و به سوالات کاربران فضای مجازی را در خصوص ارث و دعاوی مربوط به آن پاسخ می دهد.

  مشاوره حقوقی