موسسه حقوقی آنلاین، موسسه ای است که وکلای آن، از بهترین وکلای پایه یک دادگستری هستند که در زمینه های مختلف قضایی اعم از حقوقی و کیفری تجربه و فعالیت دارند و می توانند در حوزه های مختلف قضایی به سوالات کاربران فضای مجازی به صورت آنلاین و غیر حضوری پاسخ دهند.

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره با وکیل آنلاین

امروزه استفاده از فضای مجازی به دلیل دسترسی آسان و ارزان قیمت، طرفداران زیادی دارد و هر روز بر تعداد کاربران فضای مجازی افزوده می شود. از این رو وکلای با تجربه برای دستیابی کاربران به اطلاعات حقوقی و حل مشکلات و پاسخ به سوالات آنها اقداماتی انجام داده و امکاناتی را فراهم نموده اند که کاربران فضای مجازی بتوانند به صورت غیر حضوری از خدمات موسسه حقوقی آنلاین با دریافت مشاوره توسط وکیل آنلاین برخوردار شوند.

مهدی رضوی وکیل آنلاین می تواند در زمینه های مختلف حقوقی و جزایی به کاربران مشاوره دهد و به حل و فصل مشکلات حقوقی آنها کمک بسزایی نماید.

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین می توانید از طریق پیام رسان واتساپ و تلگرام (وکیل آنلاین تلگرام) تماس بگیرید و به صورت غیر حضوری سوالات خود را مطرح کنید.

مشاوره واتساپ موسسه حقوقی دادآرمان

مزایای استفاده از سایت موسسه حقوقی آنلاین و مشاوره با وکیل آنلاین عبارتند از:

* دسترسی هر چه سریعتر به مشاور حقوقی با وکیل آنلاین واتساپ یکی از ویژگی های وکیل خوب آنلاین است.

* امکان دریافت مشاوره با وکیل در تمامی ساعات روز و در هر مکانی که حضور داریم.

* امکان ارسال متن، صدا، مدارک، فیلم و غیره و ذخیره ‌سازی آ‌نها جهت بررسی مجدد آنها

* صرفه‌ جویی در زمان از نظر حذف شدن رفت ‌و آمد به دفتر مشاور

* صرفه‌ جویی در هزینه از جهت حذف شدن برخی هزینه‌ های جانبی

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری تهران در خصوص دعاوی حقوقی و کیفری از طریق شماره تلفن بهترین وکیل تهران با ما در ارتباط باشید.

مزایای مشاوره با موسسه حقوقی آنلاین

امروزه مراجعه به وکلای موسسه حقوقی آنلاین و طرح سوالات و مشکلات قضایی توسط کاربران فضای مجازی نسبت به گذشته افزایش چشم گیری داشته است؛ اما دلیل تمایل کاربران در خصوص مشاوره توسط وکلای موسسه حقوقی آنلاین چیست؟

مشاوره غیر حضوری توسط وکلای موسسه حقوقی آنلاین، مزایایی دارد که موجب می شود، افراد برای حل مشکلات قضایی خود به موسسه حقوقی آنلاین مراجعه کرده و در مورد مشکلات قضایی خود با وکلای با تجربه ی موسسه حقوقی آنلاین مشورت نماید.

در ادامه به برخی مزایای مشاوره غیر حضوری توسط وکلای موسسه حقوقی آنلاین اشاره می کنیم.

از مزایای مشاوره غیر حضوری توسط وکلای موسسه حقوقی آنلاین، صرفه جویی در وقت کاربران است. چنانچه افراد برای حل مشکلات قضایی خود اعم از حقوقی و کیفری با وکلای موسسه حقوقی آنلاین به صورت غیر حضوری ارتباط بر قرار کنند و سوالات خود را مطرح نمایند، دیگر برای مشورت با یک وکیل با تجربه نیازی به مراجعه حضوری به دفتر وکیل نمی باشد و از هدر رفتن زمان برای رفت و آمد به دفتر وکیل جلوگیری خواهد شد. همچنین مشاوره توسط وکلای موسسه حقوقی آنلاین، رایگان بوده یا هزینه کمی دارد و به این ترتیب کاربران فضای مجازی بدون پرداخت هزینه های گزاف برای مشاوره با وکیل، سوالات خود را مطرح می کنند.

از دیگر مزایای مشاوره با وکلای موسسه حقوقی آنلاین، دسترسی آسان به وکلای با تجربه و کاردان می باشد. وکلای موسسه حقوقی آنلاین، کاربران را در کوتاه ترین زمان ممکن و در بیشترین ساعات شبانه روز راهنمایی می کنند و به حل مشکلات قضایی آنها می پردازند و پاسخگوی سوالات حقوقی و کیفری آنها در زمینه های مختلف می باشند.

همچنین کاربران می توانند به صورت آنلاین مدارک خود را برای وکیل آنلاین ارسال نماید تا وکیل با مطالعه و بررسی مدارک پاسخ دقیق تری برای رفع مشکل قضایی کاربران بر اساس قانون ارائه نماید.

با توجه به آنچه گفته شد، مشورت با وکلای موسسه حقوقی آنلاین، یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها برای مشاوره و راهنمایی توسط یک وکیل پایه یک دادگستری است و افراد می توانند با مراجعه به موسسه حقوقی آنلاین برای طرح دادخواست یا شکایت و پیگیری پرونده خود در مراجع قضایی و رویه دادگاه ها اطلاعاتی را کسب نمایند که به پیگیری و حل و فصل پرونده ی آنها کمک بسزایی می نمایند.

به این ترتیب افراد با مراجعه به موسسه حقوقی آنلاین، می توانند بدون صرف وقت و هزینه و با دسترسی آسان به وکیل با تجربه، اقدام به طرح دادخواست و پیگیری پرونده ی خود بنمایند و به نتیجه ی مطلوبی نیز دست پیدا کنند.

مشاوره با وکیل حقوقی آنلاین

دعاوی حقوقی بر خلاف دعاوی کیفری فقط به دلیل نا آگاهی افراد از قوانین واقع می شود و در این دعاوی جرمی اتفاق نیفتاده و شخصی مجرم نمی باشد. در دعاوی حقوقی طرفین دعوی خواهان و خوانده هستند و خواهان برای طرح دعوای خود به جای شکایت باید دادخواست تنظیم و تقدیم دادگاه نماید.

وکلای حقوقی موسسه حقوقی آنلاین می توانند افراد را در خصوص نحوه تنظیم دادخواست راهنمایی نمایند و در مورد پیگیری دعاوی حقوقی اطلاعاتی را به آنها ارائه دهند.

وکلای حقوقی موسسه حقوقی آنلاین به قوانین حقوقی مانند قانون مدنی، آیین دادرسی مدنی، قانون حمایت خانواده و همچنین رویه دادگاه ها در رسیدگی به دعاوی حقوقی آشنایی دارد و در این زمینه افراد را راهنمایی کرده و یا وکالت آنها را قبول می نماید.

از جمله دعاوی حقوقی می توان به دعاوی ملکی، خانواده، امور حسبی و ثبت احوال اشاره نمود.

وکیل خانواده آنلاین

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: حضانت فرزند پس از طلاق، نسب، رشد، حجر و رفع آن، طلاق، رجوع پس از طلاق، فسخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه، نفقه زوجه، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح و…

طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده، دادگاه خانواده است و وکیل خانواده با جدیدترین قوانین در خصوص دعاوی خانواده و روند رسیدگی به این دعاوی در دادگاه خانواده آشنایی کامل دارد و بهترین کسی است که می تواند شما را در خصوص طرح دادخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه خانواده راهنمایی کند و یا وکالت شما را برای پیگیری پرونده قبول نماید، همچنین وکیل خانواده در زمینه های مختلف خانواده فعالیت دارد از این رو با دریافت مشاوره از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

وکیل طلاق آنلاین

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و اگر درخواست طلاق از طرف زن مطرح شود او باید برای درخواست طلاق خود دلایل محکمه پسندی را به دادگاه ارائه نماید.

زوج و زوجه برای طرح دادخواست طلاق و سایر دعاوی مربوط به طلاق می توانند با وکالت دادن به یک وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) از اطاله دادرسی و سردرگمی در دادگاه در روند رسیدگی به پرونده طلاق جلوگیری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به خواسته خود می رسند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه دعاوی طلاق (حضانت فرزند، طللاق غیابی، حذف نام همسر از شناسنامه پس از طلاق، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، پس دادن هدایای نامزدی و…) با وکیل طلاق تضمینی موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر، همچنین اگر وقت و هزینه کافی برای مشاوره حضوری نداری، می تونی به صورت آنلاین هر سوالی در خصوص طلاق داری از وکیل طلاق آنلاین بپرسی.

وکیل آنلاین مهریه

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و در صورت عندالمطالبه بودن مهریه هر زمان که بخواهد مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم پرداخت است.

اگر برای مطالبه مهریه و سایر دعاوی مربوط به مهریه مانند مطالبه مهریه از ضامن، فروش مال برای فرار از پرداخت مهریه، مطالبه مهریه از ارث، اعسار از پرداخت مهریه، تعدیل اقساط مهریه، مطالبه مهریه غیر منقول و… نیاز به راهنمایی و مشاوره داری فقط وکیل مهریه می تواند به شما در این زمینه کمک کند، چرا که وکیل مهریه از دانش و تخصص کافی در خصوص دعاوی مهریه و رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی مهریه و مطالبه مهریه برخوردار است.

وکیل مهریه موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت غیر حضوری با وکیل آنلاین مهریه از طریق واتساپ در تماس باشید و سوالات خود را در این خصوص مطرح کنید.

وکیل آنلاین ارث

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها

طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها

طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند.

مشاوره‌ حقوقی با یک وکیل ارث در خصوص ارث و میراث شامل انحصار وراثت و تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، رفع مهر و موم، تحریر ترکه، نحوه مطالبه دیون متوفی، اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به شورای اختلاف و دادگاه، انتشار آگهی، مهلت انتشار و جلسات رسیدگی و دیگر موارد حقوقی است.

در صورتی که وراث در تقسیم ترکه اختلافاتی داشته باشند می توانند برای حل و فصل اختلافات خود به وکیل ارث (وکیل مالیات بر ارث) مراجعه نمایند، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان بهترین وکیل ارث (وکیل ارث آنلاین) را به شما معرفی می کند. از این رو شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشید.

وکیل ملکی آنلاین

امروزه به دلیل افزایش معاملات و قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیش فروش ساختمان، قرارداد اجاره و غیره اختلاف بین افراد در زمینه معاملات ملکی و قراردادها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، چرا که افراد از قوانین حقوقی و همچنین از حقوق خود در معاملات و قراردادهای ملکی اطلاعی ندارند که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین اختلافاتی حاصل شود. بهترین راهکار برای جلوگیری از اختلافات ملکی و ضایع شدن حقوق افراد در معاملات ملکی مراجعه به وکیل ملکی و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه است. وکیل ملکی به کلیه قوانین ملکی و قانون ثبت اسناد و املاک کشور و رویه دادگاه ها در رسیدگی به پرونده های ملکی آشنایی کامل دارد.

همچنین در خصوص امور مربوط به شهرداری‌ ها شامل: پایان کار، ساخت و سازهای غیر مجاز، جریمه ‌های شهرداری و کلیه دعاوی مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ‌ها موضوعاتی است که می ‌توان از یک وکیل ملکی راهنمایی گرفت.

اینستاگرام مهدی رضوی- مدیر موسسه حقوقی دادآرمان

امروزه وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و کاربران فضای مجازی می توانند از طریق واتساپ با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشند و سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل ملکی آنلاین به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

موسسه حقوقی دادآرمان برای مشاوره با بهترین وکیل ایران به صورت آنلاین  پیچ اینستاگرام بهترین وکیل ایران را به شما معرفی می کند.

وکیل آنلاین رابطه نامشروع

رابطه نامشروع یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران است و در صورت اثبات آن برای مرتکب، مجازاتی تعیین خواهد شد. منظور از رابطه نامشروع و جرائم منافی عفت، ارتباط بین زن و مرد نامحرمی است که خارج از حد مشخص شده‌ قانونی و شرعی با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌ اند.

طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، چنانچه زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت نباشد، مرتکب رابطه نامشروع یا اعمال منافی عفت غیر از زنا مانند بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند، مجرم هستند و در صورتی که جرم آنها اثبات شود به مجازات رابطه نامشروع غیر زنا تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

جرائم رابطه نامشروع جزء جرائم کیفری محسوب می شود و به دلیل سنگین بودن مجازات جرائم منافی عفت و رابطه نامشروع، مشورت کردن با یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه در پیگیری پرونده رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت است. وکیل رابطه نامشروع می تواند با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به شما در تهیه مدارک برای اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از خود در دادگاه و تبرئه شدن از ارتکاب جرم رابطه نامشروع کمک بسزایی نماید.

برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی دادآرمان با شماره وکیل حقوقی تماس بگیر.

وکیل آنلاین مواد مخدر

در دنیای امروز به دلیل افزایش روز افزون خرید و فروش مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی و تبدیل شدن معاملات مواد مخدر به یک تجارت سود آور برای سوداگران مواد مخدر، خطرات عظیم و جبران ناپذیری همه جوامع را تهدید می کند. بسیاری از افراد وجود دارند که ممکن است به طور آگاهانه حتی ناخواسته در دام مواد مخدر و جرائم مرتبط با آن گرفتار شوند و برای رهایی از آن نیازمند راهنمایی باشند.

بدون شک اولین و سریع ترین راه برای دریافت مشاوره در خصوص دعاوی مربوط به مواد مخدر، کمک گرفتن از یک وکیل آنلاین مواد مخدر است، که در زمینه جرائم و پرونده های مواد مخدر تخصص و تجربه ی زیادی دارد. در واقع وکیل آنلاین مواد مخدر، وکیلی است که به رویه دادگاه های کیفری در خصوص جرائم مواد مخدر آشنایی دارد و می تواند کاربر را در مورد مجازات های مربوط به جرائم مواد مخدر اعم از حبس، جزای نقدی، شلاق و غیره و همچنین تخفیف مجازات ها راهنمایی کند.

وکیل آنلاین مواد مخدر می تواند با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد به تمام سوالات کاربران از طریق واتساپ و یا تلگرام در مورد دعاوی و پرونده های مواد مخدر پاسخ دهد و به حل مشکلات آنها کمک نماید.

به دلیل سنگین بودن مجازات های جرائم مواد مخدر مانند تولید مواد مخدر، حمل و توزیع مواد مخدر، قاچاق مواد مخدر و… حضور یک وکیل مواد مخدر در پرونده مواد مخدر الزامی است، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل مواد مخدر را به شما معرفی می کند.

وکیل کیفری آنلاین

دعاوی کیفری دعاوی هستند که در آن جرمی واقع شده است انواع جرائم کیفری مانند قاچاق مواد مخدر، سرقت، کلاهبرداری، جعل و یک طرف دعوی، متهم قرار دارد که در صورت اثبات جرم در دادگاه، مجرم شناخته می شود و طبق قانون برای او مجازات تعیین خواهد شد، به همین دلیل دعاوی کیفری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند؛ زیرا اگر شخصی به جرمی متهم شود، اما بی گناه باشد و نتواند برای اثبات بی گناهی خود اسناد و مدارک کافی به دادگاه ارائه دهد، در این صورت مجرم تلقی خواهد شد و به انواع مجازات (اعدام، شلاق، حبس، تبعید، جزای نقدی و…) محکوم می شود که ممکن است این مجازات بسیار سنگین باشد و موجب گردد، زندگی متهم، تباه شود و او باید خسارت جبران ناپذیری را بپردازد.

وکلای کیفری موسسه حقوقی آنلاین، مانند وکیل مواد مخدر به قوانین کیفری مانند قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری و رویه دادگاه ها در رسیدگی به دعوی کیفری آشنا بوده و از قوانین جدید کیفری و همچنین قوانین نسخ شده آگاه می باشند. دعاوی خیانت در امانت، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، کلاهبرداری و جعل اسناد از جمله دعاوی کیفری هستند که می توان در خصوص آنها با وکلای کیفری موسسه حقوقی آنلاین مشورت کرد؛ از این رو توصیه می شود، چنانچه متهم یک پرونده ی کیفری هستید، برای آگاهی از قوانین و رویه دادگاه در رسیدگی به جرمی که به آن متهم شده اید، با وکلای موسسه حقوقی آنلاین تماس گرفته و با او در خصوص پرونده ی خود مشورت نمایید؛ تا وکیل کیفری موسسه حقوقی آنلاین، شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون صرف وقت اضافی و بدون دریافت هزینه های گزاف راهنمایی و مشاوره نماید و به این ترتیب می توانید بدون اینکه هزینه ای پرداخت نمایید یا زمانی را صرف کنید، از مزایای مشاوره با یک وکیل با تجربه در امور کیفری بهره مند شوید و در دفاع از خود قدمی را بردارید، که موجب اثبات بی گناهی شما در دادگاه شود.

با توجه به آنچه گفته شد، در دعاوی کیفری، طرفین دعوی چه شاکی باشند یا متهم، باید برای پیگیری پرونده ی خود و آگاهی از قوانین با یک وکیل با تجربه که در امور کیفری فعالیت می کند، مشورت نمایند و یکی از راه های مراجعه به وکیل کیفری با تجربه و طرح سوالات و مشکلات کیفری، مراجعه به موسسه حقوقی آنلاین و طرح سوالات کیفری با وکیل کیفری موسسه می باشد. وکیل کیفری می تواند به شما در خصوص طرح شکایت یا دفاع از خود و جمع آوری اسناد و مدارک برای ارائه به دادگاه مشاوره بدهد و به این ترتیب در حل و فصل پرونده ی کیفری و صدور رای دادگاه به نفع شما کمک بسزایی نماید.

کلام آخر

امروزه به دلیل افزایش روابط حقوقی و همچنین افزایش انواع قراردادها اختلافات بین افراد بسیار بیشتر از گذشته شده است و تعداد پرونده ها و دعاوی اعم از حقوقی و کیفری در مراجع قضایی افزایش چشمگیری داشته است. یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش اختلافات و حل و فصل مشکلات حقوقی میان افراد مراجعه به یک مشاور حقوقی (وکیل پایه یک دادگستری) با تجربه است که با دانش و تخصص خود در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری می تواند افراد را به خوبی راهنمایی کند و به حل مشکلات آنها کمک بسزایی نماید، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره حضوری یا غیرحضوری رایگان، بهترین وکلا و مشاوران حقوقی و شماره تماس وکیل خانم با تجربه را به شما معرفی می کند.

وکیل آنلاین

شما عزیزان می توانید از طریق کانال حقوقی تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان به نشانی https://t.me/dadarmanlf با مهدی رضوی و بهترین وکلای پایه یک دادگستری در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط باشید… 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

وکیل آنلاین ارث یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی مربوط به ارث و میراث فعالیت و قبول وکالت می نماید و به سوالات کاربران فضای مجازی را در خصوص ارث و دعاوی مربوط به آن پاسخ می دهد.

  مشاوره حقوقی