موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل خانم در تهران

وکیل خانم یک وکیل پایه یک دادگستری است که با توجه به تجربه و علاقه ی خود در یکی از حوزه های قضایی اعم از کیفری و حقوقی فعالیت می کند. همچنین وکیل خانم، یک وکیل مورد اعتماد و رازدار است که اسرار موکلین خود را هرگز فاش نمی کند و از اطلاعاتی که از موکلین در راستای حل و فصل پرونده ی آنها می داند، علیه موکلین استفاده نخواهد کرد. وکیل خانم، در زمینه ی قضایی که فعالیت می کند، بسیار با تجربه است و از قوانین، خصوصاً قوانین جدید و رویه مراجع قضایی آشنایی کامل دارد.

چنانچه افراد در خصوص یکی از موضوعات کیفری یا حقوقی مشکل و یا سوالی داشته باشند، می توانند با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند و مشکل خود را با او مطرح کرده و مشورت نمایند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص انواع دعاوی کیفری و حقوقی با بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر.

وکیل آنلاین

تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران برای مشاوره

اگر بخواهیم برای حل و فصل پرونده ی خود یا دریافت مشاوره در امور قضایی به یک وکیل خانم مراجعه کنیم، چگونه می توانیم با او ارتباط برقرار کنیم و سوالات خود را مطرح کنیم؟

برای پاسخ به سوال فوق باید گفت، در سال های گذشته و قبل از پیشرفت وسایل ارتباطی، مانند تلفن های همراه هوشمند، تنها شیوه ی ارتباط با یک وکیل خانم با تجربه و کاردان، مراجعه به دفتر وکالت وی و مراجعه ی حضوری بوده؛ اما امروزه به واسطه ی پیشرفت های مخابراتی و ارتباطی، می توان علاوه بر مراجعه ی حضوری، با روش های دیگری نیز با او ارتباط برقرار کرده و سوالات و مشکلات قضایی خود را مطرح نماییم و با او مشورت کنیم و به پاسخ سوالات خود در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا کنیم.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

چرا باید با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرم؟

یکی از روش های ارتباط با وکیل خانم، تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران است؛ به این ترتیب که وکیل خانم برای مشاوره و پاسخ به سوالات افراد، شماره ی خود را در اختیار آنها قرار می دهد تا آنها بتوانند با او تماس گرفته و در خصوص دعاوی حقوقی یا کیفری و دیگر موضوعات قضایی، سوالات خود را مطرح کنند و مشکلات خود را بازگو کرده تا وکیل خانم از تجربه و دانش خود در حل و فصل مشکلات آنها استفاده کرده و آنها را در خصوص مشکلی که دارند به بهترین شکل ممکن، راهنمایی کند.

در حقیقت تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران، می تواند اولین گام برای طرح سوالات و کسب آگاهی در خصوص قوانین و اطلاعات حقوقی باشد؛ پس توصیه می شود، قبل از هر اقدامی در حوزه ی قضایی، ابتدا با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرید و با او مشورت کنید.

اگر در خصوص دعاوی حقوقی مشکلی داری و نیاز به مشورت با یک وکیل با تجربه داری، موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل در شمال تهران را به شما معرفی می کند.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

چنانچه افراد درگیر دعاوی حقوقی یا کیفری باشند و یا سوالاتی در زمینه ی قضایی داشته باشند، توصیه می شود، با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند و با او در خصوص مشکل یا سوالات خود مشورت نمایند. امروزه به دلیل پیچیدگی قوانین و نیز رویه مراجع قضایی در رسیدگی به دعاوی و تغییر برخی قوانین و رویه دادگاه ها، افراد نمی توانند به تنهایی مشکلات قضایی خود را حل کنند و نیازمند کمک و راهنمایی یک وکیل با تجربه و متخصص هستند؛ به همین دلیل باید برای مشورت با یک وکیل ماهر، با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند، تا وکیل آنها را راهنمایی و به حل و فصل پرونده های کمک بسزایی نماید. در واقع افراد می توانند با راهنمایی های او از تضییع حقوق خود که به دلیل عدم آگاهی از قوانین است، جلوگیری نمایند.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

اولین قدم در مراجعه به دادگاه ها و سایر مراجع قضایی، طرح دادخواست یا شکایت است و به این منظور افراد باید دادخواست با شکایت را که شامل خواسته ی خود و مدارک لازم و شواهد است را تنظیم نمایند. تنظیم دادخواست نیاز به دانش حقوقی دارد و دادخواست یا شکایت باید قانونی و صحیح تنظیم شود، در این صورت ممکن است از سوی دادگاه رد شده و پذیرفته نشود و یا به دلیل فقدان اسناد و مدارک و شواهد لازم در پرونده، رای دادگاه به ضرر شما صادر شود.

با توجه به آنچه در خصوص اهمیت تنظیم دادخواست و یا شکایت گفته شد، بهتر است افراد قبل از تنظیم دادخواست یا شکایت خود، برای آگاهی از قوانین و رویه مراجع قضایی با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند تا وکیل آنها را در مورد نحوه ی تنظیم شکایت یا دادخواست راهنمایی کند.

با بهترین وکیل در شرق تهران تماس بگیر و هر سوالی در خصوص دعاوی حقوقی و کیفری داری بپرس.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران چه مزایایی دارد؟

همان طور که گفته شد، امروزه بر خلاف گذشته مشاوره با وکیل خانم به روش های مختلفی انجام می شود و افراد علاوه بر مشاوره ی حضوری می توانند به صورت غیر حضوری از طریق تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران و یا به صورت آنلاین و مجازی نیز با وکیل ارتباط گرفته و سوالات و مشکلات قضایی خود را در حوزه ی حقوقی و کیفری مطرح نمایند.

تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران و مشاوره ی تلفنی مزایایی دارد که موجب می شود، افراد برای دستیابی به راه حل ها و راهکارهای قانونی و مناسب برای رفع مشکلات خود و اطلاع از قوانین و رویه مراجع قضایی با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند و با او مشورت کنند.

وکیل طلاق

یکی از مزایای تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران و مشاوره ی تلفنی صرفه جویی در وقت افراد است؛ زیرا برای تماس با وکیل به صورت تلفنی دیگر زمانی برای رفت و آمد به دفتر وکیل صرف نخواهد شد و وکیل خانم در کوتاه ترین زمان ممکن افراد را راهنمایی خواهد کرد.

از دیگر مزایای تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران، این است که وکیل خانم در مشاوره ی تلفنی افراد را به صورت رایگان و یا با هزینه ی کم راهنمایی می کند و به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه به دفتر وکیل و پرداخت حق مشاوره های گران نخواهد بود.

یکی دیگر از مزایای تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران، دسترسی آسان و ارزان به تلفن است. در مشاوره ی تلفنی فقط کافی است که افراد به یک تلفن ثابت دسترسی داشته باشند و از این طریق می توانند با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند، مزیت مشاوره ی تلفنی نسبت به مشاوره ی آنلاین نیز همین دلیل است؛ چون ممکن است با وجود پیشرفت تلفن های همراه و هوشمند شدن آنها و امکان دسترسی به وکیل به صورت مجازی، برخی افراد هنوز به این فناوری دسترسی ندارند و تلفن همراه هوشمند نداشته و نمی توانند به صورت آنلاین به وکیل مراجعه کنند؛ اما از طریق تلفن ثابت نیز می توانند با وکیل خانم تماس بگیرند و در خصوص دعاوی خود با او مشورت نمایند.

برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری با بهترین وکیل در غرب تهران تماس بگیر تا از مزایای مشاوره حضوری با بهترین وکیل تهران برای حل و فصل مشکل حقوقی خود استفاده کنی.

تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران برای تعیین وقت مشاوره

چنانچه افراد بخواهند به صورت حضوری وکیل خانم را ملاقات کنند و اسناد و مدارک خود را به صورت حضوری به وکیل خانم ارائه دهند و با او مشورت کنند؛ تا وکیل با بررسی اسناد و مدارک و مطالعه ی دقیق پرونده، بتواند بهترین راهکارها را برای حل و فصل پرونده به موکلین توصیه کند، باید ابتدا با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند و برای مشاوره ی حضوری وقت ملاقات با وکیل دریافت کنند و در تاریخ مقرر به دفتر وکیل، جهت مشاوره مراجعه نمایند و به دلیل پیچیدگی پرونده و عدم آگاهی موکلین از قوانین و رویه دادگاه ها و همچنین برای جلوگیری از تضییع حقوق آنها و عدم رسیدن به نتیجه ی دلخواه، جهت پیگیری پرونده به وکیل خانم وکالت دهند تا وی به نیابت از آنها پرونده را پیگیری نماید و با استفاده از دانش و تجربه ی خود پرونده را به نفع موکل خود حل و فصل نماید.

تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران و تعیین وقت ملاقات با وکیل و مشاوره ی حضوری، برای موکلین مزایایی نیز به همراه دارد. وقتی موکلین به صورت حضوری به وکیل خانم مراجعه می کنند، می توانند اسناد و مدارک خود را در اختیار وکیل قرار دهند و وکیل نیز اسناد و مدارک و شواهد پرونده را مطالعه و با دقت بیشتری بررسی می کند و می تواند دقیق تر موکلین را راهنمایی کند و در صورت نیاز وکالت آنها را قبول می کند و به این ترتیب دیگر نیازی نیست موکلین شخصا برای طرح دادخواست یا شکایت و پیگیری پرونده به مراجع قضایی رجوع کنند و وکیل مراحل طرح دادخواست تا صدور رأی قطعی دادگاه را پیگیری می نماید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل خانواده

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: حضانت فرزند پس از طلاق، نسب، رشد، حجر و رفع آن، طلاق، رجوع پس از طلاق، فسخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه، نفقه زوجه، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح و…

طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده، دادگاه خانواده است و وکیل خانواده با جدیدترین قوانین در خصوص دعاوی خانواده و روند رسیدگی به این دعاوی در دادگاه خانواده آشنایی کامل دارد و بهترین کسی است که می تواند شما را در خصوص طرح دادخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه خانواده راهنمایی کند و یا وکالت شما را برای پیگیری پرونده قبول نماید، همچنین وکیل خانواده در زمینه های مختلف خانواده فعالیت دارد از این رو با دریافت مشاوره از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

وکیل طلاق

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و اگر درخواست طلاق از طرف زن مطرح شود او باید برای درخواست طلاق خود دلایل محکمه پسندی را به دادگاه ارائه نماید.

زوج و زوجه برای طرح دادخواست طلاق و سایر دعاوی مربوط به طلاق می توانند با وکالت دادن به یک وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) از اطاله دادرسی و سردرگمی در دادگاه در روند رسیدگی به پرونده طلاق جلوگیری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به خواسته خود می رسند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه دعاوی طلاق (حضانت فرزند، طللاق غیابی، حذف نام همسر از شناسنامه پس از طلاق، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، پس دادن هدایای نامزدی و…) با وکیل طلاق تضمینی (وکیل آنلاین واتساپ) موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر، همچنین اگر وقت و هزینه کافی برای مشاوره حضوری نداری، می تونی به صورت آنلاین هر سوالی در خصوص طلاق داری از وکیل طلاق آنلاین بپرسی.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل مهریه

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و در صورت عندالمطالبه بودن مهریه هر زمان که بخواهد مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم پرداخت است.

اگر برای مطالبه مهریه و سایر دعاوی مربوط به مهریه مانند مطالبه مهریه از ضامن، فروش مال برای فرار از پرداخت مهریه، مطالبه مهریه از ارث، اعسار از پرداخت مهریه، تعدیل اقساط مهریه، مطالبه مهریه غیر منقول و… نیاز به راهنمایی و مشاوره داری فقط وکیل مهریه می تواند به شما در این زمینه کمک کند، چرا که وکیل مهریه از دانش و تخصص کافی در خصوص دعاوی مهریه و رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی مهریه و مطالبه مهریه برخوردار است.

وکیل مهریه موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت غیر حضوری با وکیل آنلاین مهریه از طریق واتساپ در تماس باشید و سوالات خود را در این خصوص مطرح کنید.

وکیل ارث

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها

طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها

طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند.

مشاوره‌ حقوقی با یک وکیل ارث در خصوص ارث و میراث شامل انحصار وراثت و تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، رفع مهر و موم، تحریر ترکه، نحوه مطالبه دیون متوفی، اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به شورای اختلاف و دادگاه، انتشار آگهی، مهلت انتشار و جلسات رسیدگی و دیگر موارد حقوقی است.

در صورتی که وراث در تقسیم ترکه اختلافاتی داشته باشند می توانند برای حل و فصل اختلافات خود به وکیل ارث (وکیل مالیات بر ارث) مراجعه نمایند، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان بهترین وکیل ارث (وکیل ارث آنلاین) را به شما معرفی می کند. از این رو شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشید.

تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران در خصوص دعاوی حقوقی

به طور کلی دعاوی به دو دسته دعاوی حقوقی و دعاوی جزایی تقسیم می شوند. وکلا می توانند با توجه به علاقه خود در زمینه هر یک از دعاوی حقوقی و جزایی فعالیت کنند.

به دعوایی که ناشی از اختلاف فرد در خصوص حقوق و تعهداتش با فرد دیگری باشد دعوای حقوقی می گویند

دعاوی حقوقی اغلب به دلیل ناآگاهی افراد از قوانین و حقوق خود واقع می شود و در وقوع دعاوی حقوقی جرمی اتفاق نیفتاده است و در صورت صدور رای، مجازاتی برای خوانده دعوی تعیین نمی شود و تنها طرفین دعوی به حق و حقوق خود می رسند و یا خسارت آنها در صورت زیان دیدن جبران می شود.

دعاوی خانواده (طلاق، مطالبه مهریه، حضانت فرزند و…)، دعاوی ملکی، دعاوی ثبت احوال از جمله دعاوی حقوقی هستند که افراد در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد هر یک از دعاوی حقوقی می توانند با شماه تلفن وکیل خانم در تهران که در زمینه مورد نظر فعالیت دارد تماس بگیرند و با او برای حل مشکل خود مشورت کنند.

برای اینکه از مزایای مشاوره با یک وکیل با تجربه بهره مند بشی، با شماره تلفن بهترین وکیل تهران تماس بگیر و هر سوالی داری بپرس.

مراحل رسیدگی به دعاوی حقوقی

مراحل رسیدگی به دعاوی حقوقی به شرح زیر می باشد:

۱- ثبت دادخواست در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه دادخواست به دادگاه صالح

۲- باطل کردن تمبر و پرداخت هزینه دادرسی

۳- ثبت نمودن پرونده و ارجاع آن به شورا یا شعب

۴- ثبت پرونده در دفتر دادگاه و تعیین وقت رسیدگی

۵- حضور در جلسات دادرسی و حل و فصل اختلافات

۶- صدور رای دادگاه که حکم یا قرار است. (رای بدوی)

۷- تجدیدنظر خواهی و صدور رای تجدیدنظر (در رای غیابی برای اعتراض به رای صادره واخواهی می شود)

۸- فرجام خواهی

۹- اجرای حکم صادره

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل ملکی

امروزه به دلیل افزایش معاملات و قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیش فروش ساختمان، قرارداد اجاره و غیره اختلاف بین افراد در زمینه معاملات ملکی و قراردادها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، چرا که افراد از قوانین حقوقی و همچنین از حقوق خود در معاملات و قراردادهای ملکی اطلاعی ندارند که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین اختلافاتی حاصل شود. بهترین راهکار برای جلوگیری از اختلافات ملکی و ضایع شدن حقوق افراد در معاملات ملکی مراجعه به وکیل ملکی و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه است. وکیل ملکی به کلیه قوانین ملکی و قانون ثبت اسناد و املاک کشور و رویه دادگاه ها در رسیدگی به پرونده های ملکی آشنایی کامل دارد.

همچنین در خصوص امور مربوط به شهرداری‌ ها شامل: پایان کار، ساخت و سازهای غیر مجاز، جریمه ‌های شهرداری و کلیه دعاوی مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ‌ها موضوعاتی است که می ‌توان از یک وکیل ملکی راهنمایی گرفت.

امروزه وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و کاربران فضای مجازی می توانند از طریق واتساپ با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشند و سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل ملکی آنلاین به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

موسسه حقوقی دادآرمان برای مشاوره با بهترین وکیل ایران به صورت آنلاین  پیچ اینستاگرام بهترین وکیل ایران را به شما معرفی می کند.

تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران در خصوص دعاوی کیفری

همان طور که گفته شد دعاوی به دو دسته دعاوی حقوقی و دعاوی جزایی تقسیم می شوند، که در مطلب فوق به دعاوی حقوقی اشاره کردیم.

دعاوی کیفری به دعاوی گفته می شود که در آن جرمی واقع شده است و برای متهم دعوی که مرتکب جرم شده است طبق قانون مجازاتی تعیین می شود و متهم به حبس، جزای نقدی و یا سایر مجازات ها محکوم می شود.

در دعاوی کیفری به شکایت کننده شاکی و به طرف دیگر متشاکی (مشتکی عنه) یا متهم گفته می شود و به موضوع پرونده اتهام می گویند.

به دلیل اینکه در دعاوی کیفری جرمی اتفاق افتاده است و متهم به مجازات محکوم می شود و جرم مورد نظر جزو سوء پیشینه متهم محسوب می شود، رسیدگی به دعاوی کیفری نسبت به دعاوی حقوقی از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ از این رو بهتر است طرفین دعاوی کیفری برای مشاوره و اطلاع از قوانین در خصوص دعوای کیفری مورد نظر حتما با یک وکیل کیفری با تجریه مراجعه کنند تا تضییع حقوق خود در دعوای کیفری جلوگیری کنند.

سرقت، کلاهبرداری، جعل اسناد و استفاده از سند مجعول، مواد مخدر، رابطه نامشروع از جمله دعاوی کیفری هستند.

در صورتی که افراد نیاز به مشاوره در خصوص هر یک از دعاوی کیفری را داشته باشند، می توانند با شماره تلفن وکیل خانم در تهران تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در خصوص دعوای کیفری دریافت کنند.

همچنین در صورتی که پرونده کیفری پیچیده باشد و وکیل برای بررسی دقیق تر و بیشتر پرونده نیاز به رویت مدارک پرونده به صورت حضوری داشته باشد، متقاضی می تواند پس از تماس با شماره تلفن وکیل خانم در تهران به دفتر وکیل مراجعه نماید و مدارک پرونده خود را برای مطالعه و بررسی بیشتر و دریافت مشاوره کامل حضوری ارائه نماید.

برای دریافت مشاوره رایگان مهریه از وکیل آنلاین مهریه می توانید از طریق پیام رسان ها مانند واتساپ (وکیل آنلاین واتساپ)، اینستاگرام و تلگرام (وکیل آنلاین تلگرام) با ما در ارتباط باشید و به صورت غیر حضوری سوالات و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنید و از مزایای موسسه حقوقی آنلاین استفاده کنید.

وکیل رابطه نامشروع

رابطه نامشروع یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران است و در صورت اثبات آن برای مرتکب، مجازاتی تعیین خواهد شد. منظور از رابطه نامشروع و جرائم منافی عفت، ارتباط بین زن و مرد نامحرمی است که خارج از حد مشخص شده‌ قانونی و شرعی با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌ اند.

طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، چنانچه زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت نباشد، مرتکب رابطه نامشروع یا اعمال منافی عفت غیر از زنا مانند بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند، مجرم هستند و در صورتی که جرم آنها اثبات شود به مجازات رابطه نامشروع غیر زنا تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

جرائم رابطه نامشروع جزء جرائم کیفری محسوب می شود و به دلیل سنگین بودن مجازات جرائم منافی عفت و رابطه نامشروع، مشورت کردن با یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه در پیگیری پرونده رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت است. وکیل رابطه نامشروع می تواند با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به شما در تهیه مدارک برای اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از خود در دادگاه و تبرئه شدن از ارتکاب جرم رابطه نامشروع کمک بسزایی نماید.

برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی دادآرمان با شماره وکیل حقوقی تماس بگیر.

وکیل مواد مخدر

در دنیای امروز به دلیل افزایش روز افزون خرید و فروش مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی و تبدیل شدن معاملات مواد مخدر به یک تجارت سود آور برای سوداگران مواد مخدر، خطرات عظیم و جبران ناپذیری همه جوامع را تهدید می کند. بسیاری از افراد وجود دارند که ممکن است به طور آگاهانه حتی ناخواسته در دام مواد مخدر و جرائم مرتبط با آن (دعاوی کیفری) گرفتار شوند و برای رهایی از آن نیازمند راهنمایی باشند.

بدون شک اولین و سریع ترین راه برای دریافت مشاوره در خصوص دعاوی مربوط به مواد مخدر، کمک گرفتن از یک وکیل آنلاین مواد مخدر است، که در زمینه جرائم و پرونده های مواد مخدر تخصص و تجربه ی زیادی دارد. در واقع وکیل آنلاین مواد مخدر، وکیلی است که به رویه دادگاه های کیفری در خصوص جرائم مواد مخدر آشنایی دارد و می تواند کاربر را در مورد مجازات های مربوط به جرائم مواد مخدر اعم از حبس، جزای نقدی، شلاق و غیره و همچنین تخفیف مجازات ها راهنمایی کند.

وکیل آنلاین مواد مخدر می تواند با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد به تمام سوالات کاربران از طریق واتساپ یا تلگرام در مورد دعاوی و پرونده های مواد مخدر پاسخ دهد و به حل مشکلات آنها کمک کند.

به دلیل سنگین بودن مجازات های جرائم مواد مخدر مانند تولید مواد مخدر، حمل و توزیع مواد مخدر، قاچاق مواد مخدر و… حضور یک وکیل مواد مخدر در پرونده مواد مخدر الزامی است، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل مواد مخدر را به شما معرفی می کند.

کلام آخر

بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند در تمام زمینه های خانواده، ملکی، ثبت احوال، دعاوی کیفری و غیره فعالیت و قبول وکالت نماید. اما اغلب وکلا تنها در یک یا چند زمینه حقوقی یا جزایی فعالیت می کنند تا بتوانند در یک حوزه با تجربه و تمرکز بیشتری فعالیت کنند، از این رو وکلای موسسه حقوقی دادآرمان هر کدام در یک یا چند زمینه حقوقی و یا کیفری فعالیت می کنند و افراد با توجه به مشکل قضایی خود می توانند به وکیلی که در همان زمینه تجربه و تخصص دارد مراجعه کنند.

افراد می توانند برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری به وکیل موسسه حقوقی دادآرمان مراجعه کنند و یا در صورتی که وقت کافی برای مراجعه حضوری ندارند به صورت آنلاین با وکیل آنلاین موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

اینستاگرام طلاق موسسه حقوقی دادآرمان
مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

برای اطلاع از مراحل رسیدگی به دعاوی حقوقی به متن مقاله مراجعه کنید.

  مشاوره حقوقی