مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

شماره وکیل حقوقی

وکیل حقوقی یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی حقوقی مانند، دعاوی خانواده، دعاوی ملکی، دعاوی امور حسبی و غیره فعالیت می کند و به قوانین حقوقی مانند قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون حمایت خانواده، قانون ثبت احوال، قانون امور حسبی و غیره و همچنین رویه دادگاه ها در خصوص رسیدگی به دعاوی حقوقی آشنایی کامل دارد و موکلین را در خصوص این قوانین راهنمایی می کند یا برای پیگیری پرونده ها در مراجع قضایی قبول وکالت می نماید.

افراد برای دریافت مشاوره و یا اختیار کردن وکیل برای پیگیری پرونده ی حقوقی در دادگاه می توانند با شماره وکیل حقوقی تماس گرفته و به صورت تلفنی مشاوره ی رایگان دریافت کنند یا به صورت حضوری به وکیل حقوقی مراجعه کنند و علاوه بر مشاوره و راهنمایی توسط وکیل برای پیگیری پرونده در مراجع قضایی به او وکالت دهند.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

دعاوی حقوقی چیست؟

دعاوی حقوقی، به دعاوی گفته می شود که به دلیل اختلافات افراد در روابط مالی و معاملاتی مانند معاملات و قراردادهای ملکی و چک و سفته و روابط غیر مالی مانند موضوعات خانوادگی واقع می شود.

دعاوی خانواده مانند طلاق، مطالبه مهریه، حضانت فرزند و…، دعاوی ثبت احوال مانند تغییر نام و کاهش سن در شناسنامه و حذف نام همسر از شناسنامه بعد از طلاق و…، دعاوی ملکی مانند الزام به تنظیم سند، الزام به اخذ پایان کار و… و وصول مطالبات از جمله دعاوی حقوقی هستند.

مرجع صالح به رسیدگی دعاوی حقوقی، دادگاه عمومی حقوقی است و برای رسیدگی به این دعوا باید حتماً از سوی خواهان بر علیه خوانده طرح دعوا شود و دادخواست تنظیم و به دادگاه صالح تقدیم گردد.

برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی دادآرمان با بهترین وکیل ایران تماس بگیر و هر سوالی بپرس.

روش های مراجعه به وکیل حقوقی چیست؟

امروزه افراد با روش های مختلفی می توانند با وکیل حقوقی ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایند؛ مانند تماس با شماره وکیل حقوقی و دریافت مشاوره ی تلفنی، مشاوره ی آنلاین و غیر حضوری و مشاوره ی حضوری در دفتر وکیل حقوقی.

در سال های گذشته افراد تنها می توانستند برای دریافت مشاوره حقوقی به دفتر وکیل مراجعه کنند و به صورت حضوری مشکلات و سوالات حقوقی خود را مطرح کنند تا وکیل حقوقی آنها را راهنمایی کند یا برای رسیدگی به پرونده های آنها قبول وکالت نماید. اما امروزه به دلیل پیشرفت های مخابراتی و هوشمند و افزایش استفاده ی کاربران از شبکه های مجازی به وسیله تلفن همراه، امکان برقراری ارتباط با یک وکیل حقوقی با تجربه به صورت غیر حضوری فراهم شده است و کاربران فضای مجازی می توانند به صورت غیر حضوری سوالات حقوقی خود را مطرح کنند و به پاسخ مناسب خود دست یابند.

یکی دیگر از روش هایی که افراد می توانند سوالات خود را با وکیل حقوقی مطرح کنند، تماس با شماره وکیل حقوقی است. در این روش افراد می توانند با شماره تلفن وکیل تماس بگیرند تا وکیل حقوقی آنها را به صورت غیر حضوری راهنمایی کند. همچنین افراد می توانند برای دریافت مشاوره ی حضوری، با شماره وکیل حقوقی تماس گرفته و برای ملاقات با وکیل، وقت مشاوره دریافت نماید و در زمان مقرر به دفتر وکیل حقوقی مراجعه و سوالات خود را مطرح نماید.

موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل خانواده در غرب تهران و وکیل خانواده آنلاین را به شما معرفی می کند تا با دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص انواع دعاوی مشکلت رو حل کنی.

وکیل طلاق

مزایای تماس با شماره وکیل حقوقی و مشاوره ی تلفنی

تماس با شماره وکیل حقوقی و مشاوره تلفنی برای افراد، مزایایی دارد که سبب شده است تماس با شماره وکیل حقوقی، نسبت به گذشته بیشتر شود. از مزایای مشاوره ی تلفنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- تماس با شماره وکیل حقوقی و صرفه جویی در وقت

۲- تماس با شماره وکیل حقوقی و صرفه جویی در هزینه

۳- دسترسی آسان به شماره و کیل حقوقی

همان طور که گفته شد، افراد می توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود و دریافت مشاوره در زمینه دعاوی حقوقی به یک وکیل حقوقی با تجربه مراجعه کنند.

اگر نیاز به راهنمایی و مشورت با یک وکیل طلاق با تجربه داری، موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل طلاق تضمینی را به شما معرفی می کند، همچنین وکیل طلاق موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را برای کاربران فضای مجازی فراهم کرده است که بتوانند به صورت آنلاین با وکیل آنلاین طلاق مشاوره نمایند.

تماس با شماره وکیل حقوقی و صرفه جویی در وقت

چنانچه افراد برای رفع مشکلات خود در خصوص دعاوی حقوقی و دستیابی به پاسخ سوالات حقوقی خود برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرند تا وکیل به سوالات آنها پاسخ دهد و آنها را به نحو مقتضی راهنمایی کند، در وقت افراد صرفه جویی خواهد شد، زیرا در این صورت افراد برای ارتباط با وکیل حقوقی مجبور به رفتن به دفتر وکیل نیستند و زمانی برای رفت و آمد به دفتر وکیل صرف نخواهد شد و به این ترتیب در وقت آنها صرفه جویی خواهد شد. بسیاری از افراد که به دلیل مشغله ی کاری نمی توانند زمانی را برای رفتن به دفتر وکیل صرف کنند تا مشکلات حقوقی خود را به صورت حضوری مطرح کنند، با شماره وکیل حقوقی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح می کنند و بدون اینکه وقت آنها برای رفتن به دفتر وکیل، به دلیل ترافیک سنگین و شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی هدر رود، توسط وکیل مشاوره می شوند و به پاسخ سوالات خود می رسند.

بهترین وکیل طلاق موسسه حقوقی دادآرمان آماده ی پاسخگویی به سوالات شما در خصوص انواع دعاوی است، از این رو می تونی با شماره  بهترین وکیل طلاق در شرق تهران تماس بگیری و مشاوره رایگان دریافت کنی.

تماس با شماره وکیل حقوقی و صرفه جویی در هزینه

چنانچه افراد بخواهند برای طرح سوالات و مشکلات خود در زمینه دعاوی حقوقی به یک وکیل باتجربه و کاردان به صورت حضوری مراجعه کنند باید هزینه های گزاف مشاوره ی حضوری را پرداخت نمایند؛ اما تماس با شماره وکیل حقوقی و دریافت مشاوره ی تلفنی اغلب به صورت رایگان بوده و یا وکیل حقوقی با دریافت هزینه ی بسیار کم، افراد را به صورت تلفنی راهنمایی می کند. تماس با شماره وکیل حقوقی و دریافت مشاوره ی رایگان و یا کم هزینه یکی از مزایایی است که افراد زیادی را برای دریافت مشاوره ی تلفنی ترغیب می نماید و بسیاری از کسانی که توانایی مالی برای پرداخت حق مشاوره ی وکیل به صورت حضوری را ندارند با شماره وکیل حقوقی تماس گرفته و به صورت رایگان سوالات حقوقی خود را مطرح می کنند و وکیل حقوقی با تجربه آنها را راهنمایی کرده و در حل مشکلات حقوقی آنها کمک بسزایی می کند.

دسترسی آسان به شماره و کیل حقوقی

امروزه دسترسی به شماره وکیل حقوقی بسیار آسان است و تنها می توانند از طریق تماس با شماره وکیل حقوقی که خود در اختیار افراد قرار می دهد، با وکیل ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را در خصوص دعاوی حقوقی مطرح نمایند.

همان طور که گفته شد، مشاوره توسط وکیل حقوقی به صورت تلفنی از طریق تماس با شماره وکیل حقوقی مزایایی دارد که به آنها اشاره کردیم، اما مشاوره ی تلفنی معایبی نیز دارد؛ که از جمله می توان به عدم دسترسی به وکیل برای ارائه اسناد و مدارک پرونده اشاره نمود. در مشاوره ی غیر حضوری و آنلاین افراد می توانند در صورت لزوم و به درخواست وکیل حقوقی به صورت آنلاین اسناد و مدارک خود را به وکیل ارائه دهند تا وکیل بتواند با رویت و مطالعه ی پرونده و اسناد و مدارک مربوط به آن افراد را بهتر راهنمایی کند. اما چنانچه افراد با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرند و بخواهند سوالات خود را مطرح کنند، اگر نیاز به رویت اسناد و مدارک توسط وکیل باشد تا او بتواند آنها را دقیق تر راهنمایی کند، این امکان وجود ندارد و افراد باید برای ارائه مدارک خود به صورت حضوری به وکیل حقوقی مراجعه نمایند و مدارک خود را به صورت حضوری به وکیل ارائه دهند.

تماس با شماره وکیل حقوقی برای تنظیم دادخواست

چنانچه افراد بخواهند برای حل و فصل اختلافات حقوقی میان خود به مراجع قضایی مراجعه کنند، باید ابتدا دادخواست تنظیم نموده و به مرجع قضایی صالح تقدیم نمایند؛ در واقع اولین گام برای طرح یک دعوای حقوقی، ارائه دادخواست است؛ از این رو تنظیم یک دادخواست صحیح و قانونی اهمیت زیادی دارد؛ چون در غیر این صورت ممکن است دادخواست تقدیم شده به دادگاه رد شود.

با توجه به آنچه در مورد اهمیت تنظیم دادخواست و نقش آن در موفقیت پرونده گفته شد، توصیه می شود افراد قبل از تنظیم دادخواست حقوقی با یک وکیل حقوقی با تجربه مشورت کنند که به این منظور می توانند با شماره وکیل حقوقی تماس گرفته و برای تنظیم دادخواست با وکیل حقوقی مشورت کنند.

تماس با شماره وکیل حقوقی در خصوص دعاوی خانواده

دعاوی خانواده یکی از انواع دعاوی حقوقی است که وکیل حقوقی در خصوص آن فعالیت می نماید. وکیل حقوقی که در زمینه دعاوی خانوادگی افراد را مشاوره می دهد یا قبول وکالت می نماید، باید به قوانین حقوقی در خصوص خانواده مانند قانون حمایت خانواده، به ویژه قوانین جدید خانواده آشنا بوده و از رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی خانوادگی نیز مطلع باشد.

چنانچه افراد در مورد دعاوی خانوادگی سوالی داشته باشند و نیازمند راهنمایی و مشاوره توسط یک وکیل حقوقی با تجربه باشند، می توانند علاوه بر مراجعه به دفتر وکیل و یا مشاوره ی آنلاین به صورت غیر حضوری، با شماره وکیل حقوقی در امور خانواده تماس گرفته و مشکلات خود را در زمینه دعاوی خانوادگی مطرح نمایند و در صورت پیچیدگی پرونده می توانند پس از تماس با شماره وکیل حقوقی و مشاوره ی تلفنی به صورت حضوری نیز به او مراجعه کنند و اسناد و مدارک خود را به وکیل ارائه دهند تا او بتواند پرونده و مدارک موجود را به دقت بررسی و مطالعه نماید تا بتواند موکلین را به طور دقیق تر راهنمایی کند.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

تماس با شماره وکیل حقوقی در خصوص دعاوی خانواده

وکیل حقوقی که در زمینه دعاوی خانواده فعالیت می کند می تواند افراد در خصوص دعاوی خانواده مشاوره و قبول وکالت نماید و به رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی خانواده و کلیه قوانین مربوط به خانواده آشنایی دارد.

برخی از دعاوی خانواده عبارتند از:

۱- درخواست طلاق

۲- فسخ نکاح

۳- بطلان عقد نکاح

۵- دعاوی مربوط به مهریه

۶- اجازه ی ازدواج مجدد زوج

۷- حضانت و ملاقات با فرزند پس از طلاق

۸- دعاوی مربوط به نفقه

۹- سلب حضانت از والدین

۱۰- الزام به تمکین زوجه

۱۱- نامزدی و خسارت ناشی از برهم زدن آن

۱۲- مطالبه و استرداد جهیزیه

۱۳- اثبات واقعه نکاح 

۱۴- مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت

۱۵- دادخواست ممنوع الاخروج کردن فرزند و رفع ممنوع الخروجی آن

۱۶- امور راجع به غائب مفقود الاثر 

۱۷- نسب و عزل قیم

۱۸- عزل ولی قهری

۱۹- اثبات و نفی نسب 

چنانچه در مورد یکی از دعاوی خانواده که به آن اشاره شد، نیاز به مشاوره و راهنمایی یک وکیل با تجربه و متخصص داشتید می توانید با شماره وکیل حقوقی که در زمینه خانواده فعالیت می کند تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به وی مراجعه نمایید و یا از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین سوالات خود را در این خصوص مطرح نمایید.

موسسه حقوقی دادآرمان

تماس با شماره وکیل حقوقی در خصوص دعاوی مربوط به امور حسبی

امور حسبی مربوط به احوال شخصیه است؛ اموری مانند قیمومت (سرپرستی)، ترکه متوفی، غائب مفقودالاثر، امور محجورین و غیره.

یکی دیگر از دعاوی حقوقی، دعاوی مربوط به امور حسبی است که وکیل حقوقی (وکیل امور حسبی) می تواند به موکلین برای پیگیری پرونده و حل و فصل آن در مراجع قضایی مشاوره نماید یا وکالت آنها را قبول کند. اما قبل از مراجعه به وکیل امور حسبی می توان ابتدا با شماره وکیل حقوقی تماس گرفت و با او در خصوص طرح دعوای امور حسبی مشورت نمود و در صورت نیاز با دریافت وقت ملاقات برای مشاوره به صورت حضوری به وکیل امور حسبی مراجعه نمود.

دادسرا، شورای حل اختلاف، دادگاه خانواده و دادگاه های عمومی حقوقی، مراجع صالح به رسیدگی دعاوی امور حسبی هستند که دادخواست مربوط به این دعاوی را باید به یکی از مراجع مذکور تقدیم کرد.

طبق ماده ۱ قانون امور حسبی، «امور حسبی اموری است که دادگاه ها مکلف هستند، نسبت به آن امور اقدام و تصمیم گیری نمایند، بدون اینکه رسیدگی به آنها متوقف بر وقوع اختلاف بین اشخاص و اقامه دعوا از طرف آنها باشد.»

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

طرح دادخواست و پیگیری دعاوی در امور حسبی مانند هر دعوای دیگری پیچیدگی هایی دارد که نیازمند پیگیری آن توسط یک وکیل حقوقی (وکیل امور حسبی) می باشد.

توصیه می شود در ابتدا برای آگاهی در خصوص نحوه ی تنظیم دادخواست و آشنایی با برخی قوانین و رویه دادگاه ها در امور حسبی ابتدا با شماره وکیل حقوقی در امور حسبی تماس گرفته و سپس به صورت حضوری به وکیل امور حسبی مراجعه کرده تا وکیل شما را در این زمینه راهنمایی کند.

چنانچه برای تنظیم دادخواست و پیگیری پرونده به یک وکیل امور حسبی مراجعه نمایید، وکیل شما را از قوانین امور حسبی و رویه دادگاه در این خصوص مطلع می کند، از این رو مشورت با یک وکیل با تجربه موجب می شود، احتمال موفقیت شما در پرونده و صدور رأی دادگاه به نفع شما افزایش یابد. همچنین اگر با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرید و با او مشورت کنید، می توانید از دانش و تخصص وی بدون اتلاف وقت و هزینه، بهره مند شوید و بدون نگرانی و با کمک وکیل پرونده ی خود را پیگیری نموده و احتمال موفقیت خود را در حل و فصل پرونده امور حسبی افزایش دهید و به نتیجه ی دلخواه خود دست یابید.

اگر در خصوص دعاوی مربوط به ارث و میراث نیاز به راهنمایی و مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری داری با وکیل ارث موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر. همچنین اگر وقت کافی برای مراجعه به وکیل نداری، می تونی با وکیل ارث آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیری و از خدمات موسسه حقوقی استفاده کنیم.

دعاوی امور حسبی

برخی دعاوی امور حسبی عبارتند از:

* حجر و رفع آن

* قیمومت (عزل و نصب قیم)

* تغییر جنسیت

* ابطال و فوت و رفع آن از اسناد سجلی ثبت احوال

* تغییر تاریخ ولادت در شناسنامه

* تغییر نام و نام خانوادگی در شناسنامه

* ابطال شناسنامه

* الزام اداره ثبت احوال به صدور شناسنامه

* تقسیم ترکه، تحدید و مهر موم ترکه

* گواهی حصر وراثت

* تعیین سرپرست برای کودکان بی سرپرست

* رسیدگی به اشتباهات اسناد سجلی

* الزام به فروش ترکه در صورت اختلاف در مالکیت

* موارد تعیین امین

* موضوعات غایب مفقودالاثر

تماس با شماره وکیل حقوقی در خصوص تغییر نام در شناسنامه

تغییر نام در شناسنامه یکی از دعاوی امور حسبی است. وکیل حقوقی که در زمینه امور حسبی فعالیت می کند، می تواند در این خصوص افراد را راهنمایی و مشاوره نماید. اگر قصد تغییر نام خود در شناسنامه را دارید، می توانید با شماره وکیل حقوقی که در زمینه تغییر نام در شناسنامه فعالیت می کند، تماس بگیرد و با او برای تغییر نام در شناسنامه مشورت نمایید تا وکیل شما را از قوانین و رویه مراجع صالح به رسیدگی و مدارک مورد نیاز جهت طرح دادخواست مطلع نماید و به این ترتیب شما می توانید برای تغییر نام خود در شناسنامه با آگاهی از قوانین اقدام نمایید، که این امر موفقیت شما را در طرح دادخواست و صدور رأی دادگاه به نفع شما را افزایش می دهد.

همچنین اگر زمان کافی برای پیگیری پرونده ی خود ندارید، می توانید پس از تماس با شماره وکیل حقوقی به صورت حضوری نیز به دفتر او مراجعه کرده و با وکالت دادن به او، وظیفه ی پیگیری پرونده را در مراجع ذی صلاح به وکیل با تجربه واگذار نمایید.

وکیل آنلاین

اولین سوالی که برای طرح دادخواست تغییر نام در شناسنامه پیش می آید، این است که، چه کسانی می ‌توانند برای تغییر نام در شناسنامه اقدام کنند؟

طبق قانون افرادی که بالای ۱۸ سال سن دارند و کسانی که کمتر از ۱۸ سال دارند، اما از سوی دادگاه خانواده برای آنها حکم رشد صادر شده است؛ همچنین ولی قهری (پدر و جد پدری) برای فرزند کمتر از ۱۸ سال خود و سرپرست قانونی محجورین یعنی قیم، امین یا وصی آنها می توانند، درخواست تغییر نام در شناسنامه را بنمایند.

اگر با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرید و در خصوص مراحل تغییر نام در شناسنامه از طریق اداره ثبت احوال را از وی سوال کنید، به این ترتیب شما را راهنمایی خواهد کرد:

ابتدا باید به اداره ثبت احوال مراجعه کنید؛ سپس مدارک لازم را به همراه درخواست خود در خصوص تغییر نام در شناسنامه را ارائه دهید؛ در مرحله بعد مدارک و اسناد ارائه شده از سوی شما توسط کارشناسان بررسی خواهد شد و سپس درخواست شما طبق قانون بررسی می شود و در آخر نتیجه ی آن به شما ابلاغ خواهد شد.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

همچنین اگر قصد تغییر نام در شناسنامه را از طریق دادگاه دارید و بخواهید برای پیگیری پرونده و دریافت راهنمایی های لازم به یک وکیل با تجربه وکالت بدهید، باید ابتدا با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرید و پس از تعیین وقت ملاقات حضوری، برای مشاوره به دفتر وکیل مراجعه نمایید، تا وکیل شما را به نحو مقتضی راهنمایی کرده و از مراحل رسیدگی به دعوی آگاه نماید.

دادگاه صالح برای تقدیم دادخواست تغییر نام در شناسنامه، دادگاه عمومی حقوقی است. مراحل طرح دعوا به این صورت است که متقاضی ابتدا باید دادخواست تغییر نام را به صورت قانونی و صحیح (با راهنمایی وکیل) تنظیم کرده و سپس به دفاتر الکترونیک قضایی مراجعه و دادخواست خود را ثبت نماید و به همراه دادخواست، مدارک لازم را نیز باید ارائه نماید؛ سپس دادخواست به شعبه مورد نظر ارجاع شده و بعد از آن شعبه و وقت رسیدگی جهت حضور در جلسه ی رسیدگی به متقاضی ابلاغ خواهد شد؛ پس از تشکیل جلسه دادگاه و دفاعیات متقاضی یا وکیل وی و شهادت شهود، قاضی دادگاه رأی مقتضی را در خصوص این دعوی صادر می کند.

مشاوره حقوقی

اگر با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره تلفنی، حضوری به دفتر وی مراجعه کرده و به او بدهید تا پرونده ی شما را بررسی و پیگیری نماید، مراحل فوق را از طرف شما انجام خواهد داد و دیگر نیازی به حضور شما در مراجع قضایی برای پیگیری پرونده نمی باشد؛ جزء در مواردی که به درخواست قاضی رسیدگی کننده به پرونده، نیاز به حضور شما در دادگاه باشد.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

تماس با شماره وکیل حقوقی در خصوص تغییر سن در شناسنامه

یکی از سوالاتی که از وکیل حقوقی که در زمینه امور حسبی فعالیت دارد، پرسیده می شود، این است که آیا تغییر سن در شناسنامه امکان پذیر است؟

اگر شما هم جزء کسانی هستید که این سوال را مطرح کردید، می توانید برای فهمیدن پاسخ سوال خود با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرید و سوال خود را با وکیل مطرح کنید تا او نیز شما را راهنمایی کند و از قوانین و رویه رسیدگی به درخواست تغییر سن در شناسنامه آگاه شوید.

طبق قانون تغییر تاریخ تولد اشخاص در شناسنامه ممنوع می باشد؛ اما صاحب شناسنامه تنها یک بار و در صورتی که اختلاف سن واقعی با سن درج شده در شناسنامه به تشخیص کمیسیون محل صدور شناسنامه که با عضویت و ریاست قاضی دادگاه صالح محل تشکیل می شود، بیش از ۵ سال باشد، می تواند سن خود را اصلاح نماید.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن بهترین وکیل تهران در موسسه حقوقی دادآرمان با بهترین وکلای پایه یک دادگستری (وکیل ملکی، وکیل طلاق، وکیل کیفری و…) در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط باشید…

موسسه حقوقی دادآرمان

اگر تاریخ تولد شما که در شناسنامه درج شده است با تاریخ تولد واقعی شما مغایرت دارد و قصد اصلاح آن را دارید و می خواهید سن واقعی خود را در شناسنامه درج کنید، بهتر است بدون مشورت با یک وکیل با تجربه به این کار اقدام نکنید. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره وکیل حقوقی تماس بگیرید و به صورت تلفنی در خصوص تغییر سن در شناسنامه با او مشورت کنید و سوالاتی در خصوص قوانین تغییر سن و مراحل و مرجع صالح به رسیدگی به تقاضای تغییر سن، از وکیل بپرسید. همچنین می توانید برای طرح دادخواست و پیگیری پرونده به او وکالت دهید.

مشاوره آنلاین با وکیل حقوقی

امروزه استفاده از فضای مجازی به دلیل دسترسی آسان و ارزان قیمت، طرفداران زیادی دارد و هر روز بر تعداد کاربران فضای مجازی افزوده می شود. از این رو وکلای با تجربه برای دستیابی کاربران به اطلاعات حقوقی و حل مشکلات و پاسخ به سوالات آنها اقداماتی انجام داده و امکاناتی را فراهم نموده اند که کاربران فضای مجازی بتوانند به صورت غیر حضوری از خدمات موسسه حقوقی آنلاین با دریافت مشاوره توسط وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام برخوردار شوند.

مهدی رضوی وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام می تواند در زمینه های مختلف حقوقی و جزایی به کاربران مشاوره دهد و به حل و فصل مشکلات حقوقی آنها کمک بسزایی نماید.

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین تلگرام می توانید از طریق پیام رسان تلگرام و کانال حقوقی تلگرام با ما در ارتباط باشید و به صورت غیر حضوری سوالات خود را مطرح کنید.

مزایای استفاده از سایت موسسه حقوقی و مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام عبارتند از:

* دسترسی هر چه سریعتر به مشاور حقوقی با وکیل آنلاین واتساپ یکی از ویژگی های وکیل خوب آنلاین است.

* امکان دریافت مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام در تمامی ساعات روز و در هر مکانی که حضور داریم.

* امکان ارسال متن، صدا، مدارک، فیلم و غیره و ذخیره ‌سازی آ‌نها جهت بررسی مجدد آنها

* صرفه‌ جویی در زمان از نظر حذف شدن رفت ‌و آمد به دفتر مشاور

* صرفه‌ جویی در هزینه از جهت حذف شدن برخی هزینه‌ های جانبی

مشاوره وکیل آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان شامل دعاوی خانواده (وکیل خانواده آنلاین)، دعاوی طلاق (وکیل آنلاین طلاق)، دعاوی ارث و میراث (وکیل ارث آنلاین)، دعاوی مهریه (وکیل آنلاین مهریه)، دعاوی ملکی (وکیل ملکی آنلاین) و…

 

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

کلام آخر

بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند در تمام زمینه های خانواده، ملکی، ثبت احوال، دعاوی کیفری و غیره فعالیت و قبول وکالت نماید. اما اغلب وکلا تنها در یک یا چند زمینه حقوقی یا جزایی فعالیت می کنند تا بتوانند در یک حوزه با تجربه و تمرکز بیشتری فعالیت کنند، از این رو وکلای موسسه حقوقی دادآرمان هر کدام در یک یا چند زمینه حقوقی و یا کیفری فعالیت می کنند و افراد با توجه به مشکل قضایی خود می توانند به وکیلی که در همان زمینه تجربه و تخصص دارد مراجعه کنند.

افراد می توانند برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری به وکیل موسسه حقوقی دادآرمان مراجعه کنند و یا در صورتی که وقت کافی برای مراجعه حضوری ندارند به صورت آنلاین با وکیل آنلاین موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند.

وکیل طلاق توافقی، وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل ملکی، وکیل خانواد، وکیل مواد مخدر، وکیل ارث و میراث، وکیل رابطه نامشروع و… از جمله وکلای موسسه حقوقی دادآرمان هستند. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

طبق قانون تغییر تاریخ تولد اشخاص در شناسنامه ممنوع می باشد؛ اما صاحب شناسنامه تنها یک بار و در صورتی که اختلاف سن واقعی با سن درج شده در شناسنامه به تشخیص کمیسیون محل صدور شناسنامه که با عضویت و ریاست قاضی دادگاه صالح محل تشکیل می شود، بیش از ۵ سال باشد، می تواند سن خود را اصلاح نماید.

  مشاوره حقوقی