موسسه حقوقی دادآرمان

از ویژگی های وکیل خوب، داشتن دانش و تجربه بسیار در خصوص حل و فصل پرونده های قضایی اعم از دعاوی حقوقی و کیفری است، همچنین وکلای موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده اند تا کاربران فضای مجازی بتوانند از طریق پیام رسان ها با آنها در ارتباط باشند و از مزایای مشاوره رایگان با بهترین وکلای پایه یک دادگستری بهره مند شوند.

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره با وکیل خوب

بسیاری از مردم در زندگی روزمره با مسائلی رو به رو می شوند که برای حل و فصل آنها نیازمند مراجعه به مراجع قضایی هستند، اما خودشان در امور قضایی، حقوقی یا کیفری دانش و آگاهی لازم را ندارند. در زمان مراجعه به مراجع قضایی برای حل مشکلات حقوقی یا کیفری سوالاتی برای ما پیش می آید، اینکه از چه کسی باید کمک بگیرم؟ یا وکیل خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ و از کجا می توانم وکیل خوب پیدا کنم؟ دستمزد وکیل خوب چقدر است؟ و سوالاتی از این قبیل، در این مطلب قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

انواع وکیل خوب دادگستری

هشت نوع وکیل دادگستری در ایران وجود دارد که عبارتند از:

  1. وکیل انتخابی: افراد می توانند در صورت نیاز به وکیل خوب، وکیل خود را شخصاً انتخاب کنند و با تنظیم قرارداد وکالت او را برای دفاع و پیگیری از حقوق خود نایب قرار دهد که به آن وکیل انتخابی گفته می شود.
  2. وکیل معاضدتی: هرگاه شخصی برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیازمند وکیل باشد و توانایی مالی برای استخدام وکیل خوب را نداشته باشد، از سوی دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا، وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق او انتخاب می شود که به آن وکیل معاضدتی گفته می ‌شود.
  3. وکیل تسخیری: چنانچه شخصی در دفاع از حقوق خود در دعاوی کیفری، مانند مواد مخدر یا سرقت و غیره نیاز به وکیل خوب داشته باشد، اما توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشد، دادگاه از میان وکلای دادگستری، وکیلی را به صورت رایگان برای وی انتخاب می کند که به آن وکیل تسخیری می‌ گویند.
  4. وکیل سازمانی: به وکلایی که در مراجع قضایی از حقوق کارکنان دولتی دفاع می‌ کنند، وکیل سازمانی می ‌گویند.
  5. وکیل اتفاقی: چنانچه شخصی دانش آموخته رشته ی حقوق باشد، اما شغل او وکالت نباشد و بخواهد برای حل مشکل حقوقی یا کیفری یکی از بستگان نزدیک خود وکالت او را قبول کند، می تواند خارج از چرخه و آزمون‌ های کانون وکلای دادگستری، از کانون وکلا برای همان پرونده، پروانه وکالت موردی بگیرد و با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه، می‌ تواند به این امر اقدام کند. به چنین وکیلی، وکیل اتفاقی می‌ گویند.
  6. وکیل کارآموز: وکلایی که در دوران کارآموزی زیر نظر وکیل سرپرست وکالت می کنند، وکیل کارآموز هستند.
  7. وکیل قوه قضاییه: تمامی افرادی که در رابطه با اجرای ماده ۱۸۷ قانون پنج ساله سوم توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور از مرکز امور کارشناسان قوه قضاییه و مشاورین حقوقی پروانه وکالت دریافت کرده‌اند، وکیل قوه قضا‌ییه هستند.
  8. وکیل حمایتی: وکلای قضایی که در اجرای قانون حمایت قضایی و یا قانون سپاه از دفتر حمایت قضایی پروانه دریافت کرده اند، به عنوان وکیل خوب ایثارگران و بسیجیان در مراجع قضایی قبول وکالت می کنند، که به او وکیل حمایتی می گویند.

وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوان با خیال راحت امور قضایی خود را به یک وکیل خوب سپرد، وکیل باید دارای ویژگی هایی باشد که بتوان به او اعتماد کرد ؛ برخی ویژگی های وکیل خوب عبارتند از:

  • امانتداری‌: وکیل خوب محرم اسرار موکل خود می باشد، زیرا ممکن است به دلیل ماهیت شغلی خود با اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبرو شود و او نباید اسرار موکلین را تحت هیچ شرایطی فاش کند. در واقع فاش کردن اسرار موکلین، نوعی خیانت در امانت است.
  • تخصص و تجربه: وکیل خوب معمولاً در همه ی زمینه های حقوقی یا کیفری فعالیت نمی کند و فقط در یک یا چند زمینه فعالیت دارد، مثلاً وکیل امور خانواده، وکیل امور ملکی و وکیل مواد مخدر و غیره، تا بتواند در آن زمینه تخصص و مهارت کافی کسب نماید و در روند دادگاه ها و مراجع قضایی و قوانین جدید در مورد موضوعی که به طور تخصصی در آن فعالیت دارد، تجربه و تخصص کافی به دست آورد ؛ به این ترتیب درصد موفقیت در پرونده ها بیشتر خواهد شد. بهتر است موکلین در انتخاب وکیل خوب به این نکته توجه نمایند و وکیلی را انتخاب کنند که با توجه به نیازشان تجربه و تخصص داشته باشد تا به درستی از سوی وکیل راهنمایی شده و وکیل خوب بتواند احتمال موفقیت موکل را در پرونده وی افزایش دهد.
  • صداقت و درستکاری: یکی از ویژگی های وکیل خوب صداقت و درستکاری وی می باشد، زیرا اگر وکیل در کار خود صداقت نداشته باشد، نمی توان به او اعتماد کرد و به جای اینکه به فکر حل مشکلات موکل خود باشد که به وی با صرف زمان کوتاه تر و با هزینه ای کمتر کمک کند، تنها به فکر سود خود بوده ؛ حتی ممکن است برخلاف انتظار و تصور موکلش به ضرر او نیز کار کند یا حتی با طرف مقابل در پرونده نیز تبانی و همدستی نماید. پس باید در انتخاب وکیل خوب به صداقت و درستکاری او دقت کرد و باید توجه داشت که وکیل خوب باید در حرفه ی خود فردی خوشنام باشد و به درستکاری و صداقت شهرت داشته باشد.
  • روابط‌ عمومی بالا: وکیل خوب باید بتواند با موکل خود و سایر افراد در جریان پرونده، ارتباط خوب و موثری برقرار کند ؛ همچنین برای کمک به حل پرونده موکلین، نیازمند ارتباط با دیگر وکلا یا افراد متخصص در زمینه های مختلف می باشد، به همین دلیل وکیل خوب نیازمند داشتن روابط عمومی بالا است تا احتمال موفقیت در پرونده ها بیشتر شود.
  • اعتماد به نفس بالا: یک وکیل خوب باید دارای توان تجزیه و تحلیل باشد و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد.

وظیفه وکیل خوب در مشاوره حقوقی

وظیفه ‌ی اصلی یک وکیل خوب در مشاوره ی حقوقی، ارائه مشاوره و راهنمایی ‌های حقوقی است. او باید اطلاعات حقوقی مورد نیاز را در اختیار اشخاص قرار دهد، متن قراردادها را تنظیم کند و بر روند عقد آنها نظارت داشته باشد. در هر مساله ‌ای وکیل خوب موظف به جمع ‌آوری اطلاعات دقیق درباره‌ ی موضوع و استفاده صحیح از قوانین است.

یک وکیل خوب در امور کیفری و حقوقی مربوط به روابط خصوصی اشخاص، نقش مهمی دارد. وکیل می ‌تواند در امور کاری و اداری، امور مربوط به مهاجرت، امور تجاری و مسائل بین المللی و سایر امور حقوقی به اشخاص کمک کند.

برای مشاوره با بهترین وکیل موسسه حقوقی دادآرمان می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید.

وکیل در توکیل

وکیل در توکیل، وکیلی است که از سوی موکل خود این اختیار را دارد، وکیل دیگری برای او داشته باشد. داشتن حق توکیل برای وکیل یعنی، وکیل می ‌تواند برای انجام موضوع قرارداد وکالت به وکیل دیگری وکالت بدهد.

طبق ماده ۶۷۲ قانون مدنی، وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد، مگر اینکه صریحاً یا به دلالت قرائن و شواهد وکیل در توکیل باشد. همچنین ماده ۶۷۳ قانون مدنی، اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته است، انجام امری را که در آن وکالت دارد، به شخص ثالثی واگذار کند، هر یک از وکیل و شخص ثالث در ‌مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود.

انواع توکیل و اعطای وکالت به یک وکیل خوب

  1. توکیل به دیگری: هرگاه در اعطای وکالت از سوی یک وکیل خوب، صراحتاً یا به صورت ضمنی برای انجام امور، اجازه وکالت داده شود. در این صورت وکیل اول حذف نمی ‌شود و می ‌تواند بر وکالت وکیل دوم نظارت داشته باشد. در این مورد با فوت و حجر وکیل اول، وکالت وکیل دوم نیز باطل می ‌شود ؛ همچنین علاوه بر موکل، وکیل اول هم می‌ تواند وکیل دوم را حذف کند.
  2. تفویض وکالت: چنانچه وکالت به شخص ثالث منتقل شود و وکیل اول حذف ‌شود. در این صورت حق عزل وکیل دوم با موکل است و وکیل اول اختیاری در عزل وکیل دوم نخواهد داشت.

پرونده‌ های وکیل خوب شامل چه موضوعاتی است؟

به جز مواردی خاص در امور قضایی، یک وکیل خوب می‌ تواند در مورد پرونده ‌هایی با موضوعات مختلف قبول وکالت نماید ؛ که برخی از آنها عبارتند از:

  • وکیل خوب در امور خانواده: وکیل خوب خانواده، وکیلی است که دارای تخصص و تجربه در رسیدگی به دعاوی مربوط به امور خانواده است، مانند دعاوی مربوط به حضانت، اثبات زوجیت و غیره می ‌باشد.
  • وکیل خوب در امور ملکی: وکیل خوب در امور ملکی، وکیلی است که برای حل و فصل دعاوی ملکی اعم از دعاوی ملکی حقوقی و کیفری در مراجع قضایی به دفاع از موکل می‌ پردازد.
  • وکیل خوب دیوان عدالت اداری: وکیل خوب دیوان عدالت اداری وکیلی است که تسلط کامل بر مباحث قانون شهرداری ‌ها و اطلاع از رویه قضایی دیوان عدالت اداری و همچنین آرای صادر شده از هیات عمومی دیوان عدالت اداری را داشته باشد.
  • وکیل خوب چک و سفته: وکیل خوب دعاوی چک، وکیلی است که دارای دانش و تخصص در خصوص قوانین چک، قوانین مدنی و تجاری و همچنین آشنایی با رویه قضایی دادگاه‌ ها می ‌تواند به خوبی از حقوق موکل خود دفاع کند.
  • وکیل خوب در امور مهاجرت: وکیل خوب مهاجرت وکیلی است که می تواند به موکلین خود، خدمات خارج از چهارچوب اداری مهاجرت را ارائه دهد ؛ در حقیقت یک وکیل خوب در زمینه مهاجرت به مهاجرین برای تکمیل کردن فرم ‌های مهاجرت مشاوره می دهد.
  • وکیل خوب در امور ثبت احوال: وکیل خوب ثبت احوال در حوضه مسائل حقوقی مربوط به ثبت احوال مانند تغییر نام و نام خانوادگی، تغییر سن و غیره تخصص داشته و با قوانین مربوط به ثبت احوال آشنا است.
  • وکیل خوب شرکت‌ ها: وکیل خوب شرکت، بر موضوعات حقوقی مختلف که با شرکت ‌ها در ارتباط است، آشنایی دارد و با قوانین مختلف مانند قانون تجارت و لایحه اصلاحی شرکت ‌های سهامی و قوانین دیگر آشنایی کامل دارد.
  • وکیل دادگستری در امور مالیاتی

وکیل پایه یک دادگستری

  1. وکیل خوب پایه یک دادگستری وکیلی است که پس از پایان تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی و یا بالاتر در رشته ی حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌‌ تراز آن در حوزه ی علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می ‌شود، موفق به کسب معدلی شود که بتواند به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.
  2. وی باید پس از قبولی در آزمون کانون وکلا استعلامات لازم را انجام دهد ؛ از جمله عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی است، که این آزمایش ‌ها توسط پزشکی قانونی انجام می ‌گیرد، همچنین باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و… را از مراجع مربوطه دریافت و ارائه نماید.
  3. برای اینکه شخص به یک وکیل خوب پایه یک دادگستری تبدیل شود، به عنوان کارآموز وکالت باید حدود دو سال زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری (وکیل سرپرست) به یادگیری و کسب تجربه در زمینه حقوق از طریق حضور در جلسات دادرسی دادگاه‌ های مختلف بپردازد.
  4. او باید در جلسات آموزشی که هفته ‌ای یک بار با عناوین تخصصی مختلف از سوی کانون وکلا برگزار می ‌شود شرکت کند.
  5. قبولی در آزمونی که کانون وکلا، برای سنجش مهارت ‌های کامپیوتر برگزار می کند.
  6. در صورتی که کارآموز، دوران کارآموزی خود را به طور کامل سپری کرده و در تمامی مراحل و آزمون ‌های مذکور موفق بوده، کمیسیون کارآموزی پرونده کارآموزی وی را مورد ارزیابی قرار می‌ دهد و اگر پرونده نقصی نداشت، کارآموز برای وکالت مجاز بوده و باید در آزمون اختبار شرکت نماید ؛ آزمون اختبار چند بار در سال توسط کانون وکلا برگزار می ‌شود.
  7. پس از حضور کارآموز وکالت در مراسم تحلیف و سوگند یاد کردن، به صورت رسمی عنوان وکیل پایه یک دادگستری را دریافت خواهد کرد و می تواند به عنوان یک وکیل خوب دادگستری فعالیت کند.

تحصیلات وکیل پایه یک دادگستری

یک وکیل خوب باید در یکی از رشته های زیر تحصیل کرده باشد:

  • مدرک کارشناسی در یکی از رشته های حقوق یا الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی)
  • وکیل خوب می تواند دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ‌های حقوق خصوصی، حقوق سردفتری، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق بین ‌الملل، حقوق حمل ‌و نقل، حقوق جزا و جرم‌ شناسی، حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، حقوق عمومی، حقوق نفت و گاز، حقوق بشر، حقوق مالکیت فکری، حقوق اقتصادی، حقوق دادرسی اداری، حقوق هنری و ادبی، حقوق محیط ‌زیست، حقوق تجارت بین‌ الملل، حقوق خانواده، حقوق تجاری اقتصادی بین ‌المللی، حقوق شرکت‌ های تجاری، حقوق ارتباطات، مدیریت نظارت و بازرسی، مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی، مدیریت دادگستری باشد.
  • وکیل خوب می تواند از فارغ ‌التحصیلان حوزه‌ های علمیه باشد.

تعهدات وکیل خوب طبق قانون مدنی

قانون مدنی در مواد ۶۶۶ تا ۶۷۳ تعهدات یک وکیل خوب را مشخص کرده است و وکیل باید طبق این مواد قانونی نسبت به وکالت خود در مقابل موکل مسئول و متعهد باشد.

  1. براساس ماده ۶۶۶ قانون مدنی، اگر از تقصیر و یا کوتاهی وکیل، خسارتی به موکل وارد شود، به طوری که عرفاً وکیل مسبب آن خسارت باشد، وکیل مسئول خواهد بود.
  2. براساس ماده ۶۶۷ قانون مدنی، وکیل خوب باید در اقدامات خود مصلحت موکل را مراعات نماید و از آنچه که موکل به او اختیار داده است تجاوز نکند.
  3. براساس ماده ۶۶۸ قانون مدنی، وکیل خوب باید حساب مدت وکالت خود را به موکل بدهد و آنچه را که به جای موکل دریافت کرده است به او بازگرداند.
  4. هرگاه برای انجام یک امر، دو یا چند وکیل مشخص شده باشد، براساس ماده ۶۶۹ قانون مدنی، هیچ یک از آنها نمی‌ تواند بدون دیگری دخالت در آن امر بنماید ؛ مگر اینکه هر یک مستقلاً وکالت داشته باشد.
  5. براساس ماده ۶۷۰ قانون مدنی، چنانچه دو نفر به نحو اجتماع وکیل باشند، با فوت یکی از آنها، وکالت دیگری نیز باطل می‌ شود.
  6. طبق ماده ۶۷۱ قانون مدنی، وکالت در هر امر، نیازمند وکالت در لوازم و مقدمات آن نیز هست، مگر اینکه تصریح و تأکید به عدم وکالت باشد.
  7. طبق ماده ۶۷۲ قانون مدنی، وکیل خوب در امری نمی ‌تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد، مگر اینکه صریحاً یا به دلالت قرائن و شواهد، وکیل در توکیل باشد.
  8. اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته باشد، انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند، طبق ماده ۶۷۳ قانون مدنی، هر یک از وکیل و شخص ثالث در مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب است، مسئول خواهد بود.

حق ‌الوکاله یک وکیل خوب چقدر است؟

یک وکیل خوب در برابر قبول وکالت موکلین، دستمزدی دریافت می ‌کند که به آن حق ‌الوکاله وکیل گفته می گویند. حق الوکاله وکیل یا تابع قرارداد است و یا تابع تعرفه قانونی می ‌باشد یا در مواردی حق ‌الوکاله وکیل مدنی را کارشناس تعیین می کند.

مواردی هستند که در تعیین مقدار حق الوکاله وکیل موثر است از جمله اعتبار وکیل، تخصص او، شهرت و تحصیلات تکمیلی و درصد موفقیت او در پرونده های مشابه و غیره.

هزینه های دادرسی که برای رسیدگی به پرونده پرداخت شده است، هیچ یک از مبلغ حق الوکاله وکیل پرداخت نمی شود و پرداخت تمام هزینه ها در جریان دادرسی، مانند هزینه طرح دعوا و کارشناس و غیره بر عهده ی موکل می باشد.

اگر وکیل برای رسیدگی به پرونده موکل مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه سفر و اقامت وی نیز برعهده موکل است.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری تهران در خصوص دعاوی حقوقی و کیفری از طریق شماره تلفن بهترین وکیل تهران با ما در ارتباط باشید.

مشاوره با وکیل آنلاین

امروزه استفاده از فضای مجازی به دلیل دسترسی آسان و ارزان قیمت، طرفداران زیادی دارد و هر روز بر تعداد کاربران فضای مجازی افزوده می شود. از این رو وکلای با تجربه برای دستیابی کاربران به اطلاعات حقوقی و حل مشکلات و پاسخ به سوالات آنها اقداماتی انجام داده و امکاناتی را فراهم نموده اند که کاربران فضای مجازی بتوانند به صورت غیر حضوری از خدمات موسسه حقوقی آنلاین با دریافت مشاوره توسط وکیل آنلاین واتساپ برخوردار شوند.

مهدی رضوی وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام می تواند در زمینه های مختلف حقوقی و جزایی به کاربران مشاوره دهد و به حل و فصل مشکلات حقوقی آنها کمک بسزایی نماید.

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام می توانید از طریق پیام رسان واتساپ و تلگرام تماس بگیرید و به صورت غیر حضوری سوالات خود را مطرح کنید.

مشاوره واتساپ موسسه حقوقی دادآرمان

مزایای استفاده از سایت موسسه حقوقی و مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ و تلگرام عبارتند از:

* دسترسی هر چه سریعتر به مشاور حقوقی با وکیل آنلاین تلگرام و واتساپ یکی از ویژگی های وکیل خوب آنلاین است.

* امکان دریافت مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ در تمامی ساعات روز و در هر مکانی که حضور داریم.

* امکان ارسال متن، صدا، مدارک، فیلم و غیره و ذخیره ‌سازی آ‌نها جهت بررسی مجدد آنها

* صرفه‌ جویی در زمان از نظر حذف شدن رفت ‌و آمد به دفتر مشاور

* صرفه‌ جویی در هزینه از جهت حذف شدن برخی هزینه‌ های جانبی

شما عزیزان می توانید از طریق کانال حقوقی تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان به نشانی https://t.me/dadarmanlf با مهدی رضوی و بهترین وکلای پایه یک دادگستری در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط باشید…

وکیل خانواده

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: حضانت فرزند پس از طلاق، نسب، رشد، حجر و رفع آن، طلاق، رجوع پس از طلاق، فسخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه، نفقه زوجه، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح و…

طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده، دادگاه خانواده است و وکیل خانواده با جدیدترین قوانین در خصوص دعاوی خانواده و روند رسیدگی به این دعاوی در دادگاه خانواده آشنایی کامل دارد و بهترین کسی است که می تواند شما را در خصوص طرح دادخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه خانواده راهنمایی کند و یا وکالت شما را برای پیگیری پرونده قبول نماید، همچنین وکیل خانواده در زمینه های مختلف خانواده فعالیت دارد از این رو با دریافت مشاوره از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

وکیل طلاق

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و اگر درخواست طلاق از طرف زن مطرح شود او باید برای درخواست طلاق خود دلایل محکمه پسندی را به دادگاه ارائه نماید.

زوج و زوجه برای طرح دادخواست طلاق و سایر دعاوی مربوط به طلاق می توانند با وکالت دادن به یک وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) از اطاله دادرسی و سردرگمی در دادگاه در روند رسیدگی به پرونده طلاق جلوگیری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به خواسته خود می رسند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه دعاوی طلاق (حضانت فرزند، طللاق غیابی، حذف نام همسر از شناسنامه پس از طلاق، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، پس دادن هدایای نامزدی و…) با وکیل طلاق تضمینی (وکیل آنلاین واتساپ) موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر، همچنین اگر وقت و هزینه کافی برای مشاوره حضوری نداری، می تونی به صورت آنلاین هر سوالی در خصوص طلاق داری از وکیل طلاق آنلاین بپرسی.

وکیل مهریه

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و در صورت عندالمطالبه بودن مهریه هر زمان که بخواهد مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم پرداخت است.

اگر برای مطالبه مهریه و سایر دعاوی مربوط به مهریه مانند مطالبه مهریه از ضامن، فروش مال برای فرار از پرداخت مهریه، مطالبه مهریه از ارث، اعسار از پرداخت مهریه، تعدیل اقساط مهریه، مطالبه مهریه غیر منقول و… نیاز به راهنمایی و مشاوره داری فقط وکیل مهریه می تواند به شما در این زمینه کمک کند، چرا که وکیل مهریه از دانش و تخصص کافی در خصوص دعاوی مهریه و رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی مهریه و مطالبه مهریه برخوردار است.

وکیل مهریه موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت غیر حضوری با وکیل آنلاین مهریه از طریق واتساپ در تماس باشید و سوالات خود را در این خصوص مطرح کنید.

وکیل ارث

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها

طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها

طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند.

مشاوره‌ حقوقی با یک وکیل ارث در خصوص ارث و میراث شامل انحصار وراثت و تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، رفع مهر و موم، تحریر ترکه، نحوه مطالبه دیون متوفی، اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به شورای اختلاف و دادگاه، انتشار آگهی، مهلت انتشار و جلسات رسیدگی و دیگر موارد حقوقی است.

در صورتی که وراث در تقسیم ترکه اختلافاتی داشته باشند می توانند برای حل و فصل اختلافات خود به وکیل ارث (وکیل مالیات بر ارث) مراجعه نمایند، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان بهترین وکیل ارث (وکیل ارث آنلاین) را به شما معرفی می کند. از این رو شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشید.

وکیل ملکی

امروزه به دلیل افزایش معاملات و قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیش فروش ساختمان، قرارداد اجاره و غیره اختلاف بین افراد در زمینه معاملات ملکی و قراردادها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، چرا که افراد از قوانین حقوقی و همچنین از حقوق خود در معاملات و قراردادهای ملکی اطلاعی ندارند که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین اختلافاتی حاصل شود. بهترین راهکار برای جلوگیری از اختلافات ملکی و ضایع شدن حقوق افراد در معاملات ملکی مراجعه به وکیل ملکی و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه است. وکیل ملکی به کلیه قوانین ملکی و قانون ثبت اسناد و املاک کشور و رویه دادگاه ها در رسیدگی به پرونده های ملکی آشنایی کامل دارد.

همچنین در خصوص امور مربوط به شهرداری‌ ها شامل: پایان کار، ساخت و سازهای غیر مجاز، جریمه ‌های شهرداری و کلیه دعاوی مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ‌ها موضوعاتی است که می ‌توان از یک وکیل ملکی راهنمایی گرفت.

اینستاگرام مهدی رضوی- مدیر موسسه حقوقی دادآرمان

امروزه وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و کاربران فضای مجازی می توانند از طریق واتساپ با وکیل آنلاین واتساپ در ارتباط باشند و سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل ملکی آنلاین به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

موسسه حقوقی دادآرمان برای مشاوره با بهترین وکیل ایران به صورت آنلاین  پیچ اینستاگرام بهترین وکیل ایران را به شما معرفی می کند.

وکیل رابطه نامشروع

رابطه نامشروع یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران است و در صورت اثبات آن برای مرتکب، مجازاتی تعیین خواهد شد. منظور از رابطه نامشروع و جرائم منافی عفت، ارتباط بین زن و مرد نامحرمی است که خارج از حد مشخص شده‌ قانونی و شرعی با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌ اند.

طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، چنانچه زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت نباشد، مرتکب رابطه نامشروع یا اعمال منافی عفت غیر از زنا مانند بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند، مجرم هستند و در صورتی که جرم آنها اثبات شود به مجازات رابطه نامشروع غیر زنا تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

جرائم رابطه نامشروع جزء جرائم کیفری محسوب می شود و به دلیل سنگین بودن مجازات جرائم منافی عفت و رابطه نامشروع، مشورت کردن با یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه در پیگیری پرونده رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت است. وکیل رابطه نامشروع می تواند با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به شما در تهیه مدارک برای اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از خود در دادگاه و تبرئه شدن از ارتکاب جرم رابطه نامشروع کمک بسزایی نماید.

برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی دادآرمان با شماره وکیل حقوقی تماس بگیر.

وکیل مواد مخدر

در دنیای امروز به دلیل افزایش روز افزون خرید و فروش مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی و تبدیل شدن معاملات مواد مخدر به یک تجارت سود آور برای سوداگران مواد مخدر، خطرات عظیم و جبران ناپذیری همه جوامع را تهدید می کند. بسیاری از افراد وجود دارند که ممکن است به طور آگاهانه حتی ناخواسته در دام مواد مخدر و جرائم مرتبط با آن (دعاوی کیفری) گرفتار شوند و برای رهایی از آن نیازمند راهنمایی باشند.

بدون شک اولین و سریع ترین راه برای دریافت مشاوره در خصوص دعاوی مربوط به مواد مخدر، کمک گرفتن از یک وکیل آنلاین مواد مخدر است، که در زمینه جرائم و پرونده های مواد مخدر تخصص و تجربه ی زیادی دارد. در واقع وکیل آنلاین مواد مخدر، وکیلی است که به رویه دادگاه های کیفری در خصوص جرائم مواد مخدر آشنایی دارد و می تواند کاربر را در مورد مجازات های مربوط به جرائم مواد مخدر اعم از حبس، جزای نقدی، شلاق و غیره و همچنین تخفیف مجازات ها راهنمایی کند.

به دلیل سنگین بودن مجازات های جرائم مواد مخدر مانند تولید مواد مخدر، حمل و توزیع مواد مخدر، قاچاق مواد مخدر و… حضور یک وکیل مواد مخدر در پرونده مواد مخدر الزامی است، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل مواد مخدر را به شما معرفی می کند.

کلام آخر

امروزه به دلیل افزایش روابط حقوقی و همچنین افزایش انواع قراردادها اختلافات بین افراد بسیار بیشتر از گذشته شده است و تعداد پرونده ها و دعاوی اعم از حقوقی و کیفری در مراجع قضایی افزایش چشمگیری داشته است. یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش اختلافات و حل و فصل مشکلات حقوقی میان افراد مراجعه به یک مشاور حقوقی با تجربه است که با دانش و تخصص خود در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری می تواند افراد را به خوبی راهنمایی کند و به حل مشکلات آنها کمک بسزایی نماید، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری یا غیرحضوری رایگان، بهترین وکلا و مشاوران حقوقی و شماره تماس وکیل خانم با تجربه را به شما معرفی می کند. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان 

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

وکیل آنلاین

هرگاه در اعطای وکالت از سوی یک وکیل خوب، صراحتاً یا به صورت ضمنی برای انجام امور، اجازه وکالت داده شود. در این صورت وکیل اول حذف نمی ‌شود و می ‌تواند بر وکالت وکیل دوم نظارت داشته باشد. در این مورد با فوت و حجر وکیل اول، وکالت وکیل دوم نیز باطل می ‌شود ؛ همچنین علاوه بر موکل، وکیل اول هم می‌ تواند وکیل دوم را حذف کند.

  مشاوره حقوقی