موسسه حقوقی دادآرمان

مشاوره حقوقی و مراجعه به یک وکیل با تجربه برای دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم در زمینه های مختلف حقوقی، بهترین راهکار برای حل و فصل اختلافات میان افراد پیش از مراجعه به مراجع قضایی است.

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی به شخصی گفته می ‌شود که دارای مدرک تحصیلی در رشته ‌های حقوق (همه گرایش ‌ها)، الهیات و معارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات و معارف اسلامی گرایش فقه و حقوق اسلامی هستند.

مشاور حقوقی می ‌تواند به واسطه‌ دانش خود نسبت به قوانین، اصول و خدمات حقوقی به شرکت ‌ها و افراد در زمینه ‌های حقوقی مانند امور قراردادها، حل اختلافات و دعاوی، مشاوره دهد. در زمینه مسائل حقوقی برای جلوگیری از ضررهای احتمالی مشورت با یک مشاور حقوقی امری ضروری است، چنین فردی با تسلط به قوانین و تجربه ‌ای که دارد کمک می‌ کند تا افراد انتخاب ‌های درستی داشته باشند و از ورود خسارت به آنها جلوگیری می ‌کند. 

موکل باید حتما با مشاور حقوقی خود صادق باشد و جزییات پرونده و تمام مدارک را در اختیار او قرار دهد تا او بتواند با بررسی تمام جوانب، بهترین راه ‌حل ‌ها را به وی ارائه دهد.

وظایف مشاور حقوقی

وظیفه‌ اصلی مشاور حقوقی ارائه مشاوره و راهنمایی ‌های حقوقی است. او باید اطلاعات حقوقی مورد نیاز را در اختیار اشخاص قرار دهد، متن قراردادها را تنظیم کند و بر روند عقد آنها نظارت داشته باشد. در هر مساله ‌ای مشاور حقوقی موظف به جمع ‌آوری اطلاعات دقیق درباره موضوع و استفاده صحیح از قوانین است و باید از قوانین جدید آگاهی کامل داشته باشد.

مشاور حقوقی در امور کیفری و در امور حقوقی مربوط به روابط خصوصی اشخاص نقش مهمی دارد.

مشاور حقوقی می‌ تواند در امور کاری و اداری، امور مربوط به مهاجرت، امور تجاری و مسائل بین المللی و سایر امور حقوقی به اشخاص کمک کند.

تحصیلات مشاور حقوقی

مدرک کارشناسی در یکی از رشته ‌های زیر:

* حقوق

* الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی

* الهیات و معارف اسلامی – فقه و حقوق اسلامی (ویژه دانشگاه شهید مطهری)

همچنین مدرک کارشناسی ارشد از یکی از رشته ‌های زیر:

حقوق خصوصی، حقوق سردفتری، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق بین‌الملل، حقوق حمل و نقل، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، حقوق عمومی، حقوق نفت و گاز، حقوق بشر، حقوق مالکیت فکری، حقوق اقتصادی، حقوق دادرسی اداری، حقوق هنری و ادبی، حقوق محیط زیست، حقوق تجارت بین الملل، حقوق خانواده، حقوق تجاری اقتصادی بین ‌المللی، حقوق شرکت های تجاری، حقوق ارتباطات، مدیریت نظارت و بازرسی، مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی، مدیریت دادگستری

نکته: مشاوران حقوقی که برای سازمان‌ های دولتی و یا خصوصی کار می‌ کنند به مجوز خاصی نیاز نداشته و می ‌توانند به سهولت مشغول به کار شوند.

تفاوت وکالت با مشاوره‌‌ حقوقی

وکیل شخصی است که روند رسیدگی به پرونده حقوقی شما را در محاکم قضایی و اداری پیگیری می‌ کند و مدافع حقوق موکل در مراجع قضایی است؛ اما مشاور حقوقی شخص یا سازمانی است که با بررسی وضعیت و شرایط پرونده و موقعیت شما و با در نظر گرفتن قوانین و آیین دادرسی کشور، به شما توصیه‌ های حقوقی و مشاوره می ‌دهد و راهکارهای حقوقی ارائه می ‌دهد.

اگر هر سوال یا مشکل حقوقی و یا کیفری داری با موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر تا برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم بهترین وکلا (وکیل پایه یک دادگستری) و مشاوران را به شما معرفی نماید.

مزایای مشاوره‌ حقوقی

در صورتی که برای حل مشکلات حقوقی خود به یک مشاور حقوقی کاردان و با تجربه مراجعه کنید، می توانید از دانش و تخصص او برای آشنایی با قوانین حقوقی و رویه مراجع قضایی در رسیدگی به دعاوی استفاده کنید و از مزایای مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوید.

مهمترین مزایای مشاوره حقوقی عبارتند از:

* جلوگیری از اطاله دادرسی (طولانی شدن دادرسی) در رسیدگی به دعاوی

* صرفه‌ جویی در زمان و هزینه

* تنظیم قراردادها به صورت اصولی

* کاهش اختلافات حقوقی

* کاهش تعداد پرونده ها و دعاوی در مراجع قضایی

* ایجاد صلح و سازش میان افراد بدون مراجعه به مراجع قضایی

مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین

امروزه استفاده از فضای مجازی به دلیل دسترسی آسان و ارزان قیمت، طرفداران زیادی دارد و هر روز بر تعداد کاربران فضای مجازی افزوده می شود. از این رو وکلای با تجربه برای دستیابی کاربران به اطلاعات حقوقی و حل مشکلات و پاسخ به سوالات آنها اقداماتی انجام داده و امکاناتی را فراهم نموده اند که کاربران فضای مجازی بتوانند به صورت غیر حضوری از خدمات حقوقی توسط وکیل آنلاین برخوردار شوند.

وکیل آنلاین می تواند در زمینه های مختلف حقوقی و جزایی به کاربران مشاوره دهد و به حل و فصل مشکلات حقوقی آنها کمک بسزایی نماید.

مزایای استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین و ویژگی های وکیل خوب عبارتند از:

* دسترسی هرچه سریعتر به مشاور حقوقی آنلاین

* امکان دریافت مشاوره در تمامی ساعات روز و در هر مکانی که حضور داریم.

* امکان ارسال متن، صدا، مدارک، فیلم و غیره و ذخیره ‌سازی آ‌نها جهت بررسی مجدد آنها

* صرفه‌ جویی در زمان از نظر حذف شدن رفت ‌و آمد به دفتر مشاور

* صرفه‌ جویی در هزینه از جهت حذف شدن برخی هزینه‌ های جانبی

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان از وکیل آنلاین می توانید از طریق پیام رسان ها مانند واتساپ (وکیل آنلاین واتساپ)، اینستاگرام و تلگرام (وکیل آنلاین تلگرام) با ما در ارتباط باشید و به صورت غیر حضوری سوالات و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنید.

مشاوره‌ حقوقی تلفنی

یکی از راه‌ های اصلی در برقراری ارتباط با مشاور حقوقی از طریق تلفن است. از این طریق می‌ توانید بسیاری از مباحث حقوقی خود را با مشاور مطرح نموده و راهکار قانونی آن را دریافت نمایید.

مشاوره‌ حقوقی تلفنی در مواردی کاربرد دارد که موضوع نیازمند بررسی اسناد و مدارک طرفین نباشد برخی از دعاوی و مشکلات حقوقی نیازمند بررسی اسناد و مدارک است بدیهی است در دعاوی سنگین مانند دعاوی املاک و دعاوی مربوط به تعهدات، بررسی مدارک و مستندات بسیار ضروری بوده و لذا نمی ‌توان به صرف مشاوره‌ حقوقی تلفنی اکتفا نمود.

در مشاوره‌ حقوقی تلفنی ممکن است در مکالمه صورت گرفته این موضوعی از قلم افتاده و اعلام نگردد در این صورت نمی‌ توان مشاوره‌ حقوقی صد در صد مطلوبی را از مکالمه تلفنی انتظار داشت. 

اما در صورتی که امکان مراجعه حضوری به دفتر مشاور برای متقاضی امکان‌ پذیر نباشد، تماس با شماره تلفن بهترین وکیل تهران و دریافت مشاوره‌ حقوقی تلفنی می ‌تواند راهکار خوبی محسوب شود.

موسسه حقوقی دادآرمان شماره تلفن وکیل خانم در تهران را در اختیار شما قرار می دهد تا با دریافت کاملترین مشاوره، پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت کنید.

شرایط تاسیس موسسه حقوقی

طبق ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، متقاضیان اخذ مجوز تاسیس موسسه حقوقی یا کارشناسی باید دارای شرایط ذیل باشند:

الف) تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

ب) داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسی برای مشاوران حقوقی و کارشناسان رسمی در زمان صدور پروانه مشاوره حقوقی، وکالت، کارشناسی و حداکثر ۶۵ سال تمام شمسی برای مشاوران حقوقی و وکلا

ج) داشتن حداقل دانشنامه معتبر کارشناسی از دانشکده‌ های معتبر داخلی یا خارجی (در حالت اخیر، به شرط ارزشیابی رسمی) در رشته حقوق برای متقاضیان مشاوره حقوقی و وکالت و در رشته مورد تقاضا برای متقاضیان کارشناسی

د) انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان

ه) عدم سوء پیشینه موثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی

و) عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تایید سازمان پزشکی قانونی و عدم تجاهر به فسق

ز) عدم اشتغال اعم از رسمی، قراردادی، پیمانی در وزارتخانه‌ ها، سازمان‌ ها، ادارات و شرکت‌ های دولتی، نهادهای انقلابی، شهرداری ‌ها و مؤسسات مامور به خدمات عمومی و عدم اشتغال به سردفتری یا دفتریاری در زمان صدور مجوز و پس از آن مادامی که شخص به مشاوره حقوقی و وکالت موضوع این آیین‌ نامه اشتغال دارد. (برای متقاضیان وکالت و مشاوره حقوقی)

ح) نداشتن سوء شهرت

ط) داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسی

ی) عدم محکومیت به انفصال دائم از خدمات قضایی یا خدمات دولتی یا وکالت دادگستری و یا سلب صلاحیت برای متقاضیان شغل مشاوره حقوقی و عدم محکومیت به انفصال دائم از شغل کارشناسی برای متقاضیان کارشناسی

وظایف مشاور حقوقی قوه قضاییه

* رسیدگی به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری

* انجام همه کارهای مربوط به ثبت، تغییرات در ساختار، انحلال شرکت‌ ها (عمدتا در شرکت‌ های خصوصی)

* رسیدگی به موارد ارجاعی از سوی قوه‌ قضاییه به عنوان وکلای مورد اعتماد قوه قضاییه

* جمع ‌آوری، بررسی و تنظیم اطلاعات لازم برای تهیه قوانین، اساسنامه ‌ها، آیین‌ نامه‌ ها، دستورالعمل ‌ها و…

* دادن مشاوره حقوقی به مدیران شرکت‌ ها یا کارکنان آنها

* تهیه و تنظیم کردن متن قراردادهای شرکت یا سازمان و نظارت بر روند عقد آنها

وکیل پایه یک دادگستری تهران شما را در خصوص کلیه دعاوی اعم از  حقوقی و کیفری راهنمایی می کند و در کوتاهترین زمان ممکن به تمام سوالات حقوقی شما پاسخ می دهد.

مشاوره حقوقی با وکیل خانواده

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: طلاق، رجوع از طلاق، نسب، رشد، حجر و رفع آن، حضانت فرزند، فسخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه، نفقه زوجه، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست نکاح دائم و موقت و اذن در نکاح و…

طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده، مرجع صالح به رسیدگی دعاوی خانواده، دادگاه خانواده است و وکیل خانواده با جدیدترین قوانین در خصوص دعاوی خانواده و روند رسیدگی به این دعاوی در دادگاه آشنایی کامل دارد و بهترین کسی است که می تواند شما را در خصوص طرح دادخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه خانواده راهنمایی کند و یا وکالت شما را برای پیگیری پرونده قبول نماید، همچنین وکیل خانواده در زمینه های مختلف خانواده فعالیت دارد از این رو با دریافت مشاوره از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و برای درخواست طلاق باید به دادگاه دلایل محکمه پسندی ارائه نماید.

زوج و زوجه برای طرح دادخواست طلاق و سایر دعاوی مربوط به طلاق می توانند با وکالت دادن به یک وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی) از اطاله دادرسی و سردرگمی در دادگاه در روند رسیدگی به پرونده طلاق جلوگیری کرده و در کوتاهترین زمان ممکن به خواسته خود می رسند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه دعاوی طلاق (حضانت فرزند، حذف نام همسر از شناسنامه پس از طلاق، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه و…) با وکیل طلاق تضمینی موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر، همچنین اگر وقت و هزینه کافی برای مشاوره حضوری نداری، می تونی به صورت آنلاین هر سوالی در خصوص طلاق داری از وکیل طلاق آنلاین بپرسی.

مشاوره حقوقی با وکیل مهریه

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و در صورتی که مهریه عندالمطالبه باشد، هر زمان که بخواهد می تواند مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم به پرداخت آن است.

اگر برای مطالبه مهریه و سایر دعاوی مربوط به مهریه مانند مطالبه مهریه از ارث، فروش مال برای فرار از پرداخت مهریه، مطالبه مهریه از ضامن،  اعسار از پرداخت مهریه، تعدیل اقساط مهریه، مهریه زن خیانتکار و… نیاز به راهنمایی و مشاوره داری فقط وکیل مهریه می تواند به شما در این زمینه کمک کند، چرا که وکیل مهریه از دانش و تخصص کافی در خصوص دعاوی مهریه و رویه دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی مهریه و مطالبه مهریه برخوردار است.

وکیل مهریه موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت غیر حضوری با وکیل آنلاین مهریه در تماس باشید و سوالات خود را در این خصوص مطرح کنید.

مشاوره حقوقی با وکیل ارث

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها

طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها

طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند.

مشاوره‌ حقوقی با یک وکیل ارث در خصوص ارث و میراث شامل انحصار وراثت و تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، رفع مهر و موم، تحریر ترکه، نحوه مطالبه دیون متوفی، اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به شورای اختلاف و دادگاه، انتشار آگهی، مهلت انتشار و جلسات رسیدگی و دیگر موارد حقوقی است.

در صورتی که وراث در تقسیم ترکه اختلافاتی داشته باشند می توانند برای حل و فصل اختلافات خود به وکیل ارث (وکیل مالیات بر ارث) مراجعه نمایند، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان بهترین وکیل ارث (یا وکیل ارث آنلاین) را به شما معرفی می کند.

مشاوره حقوقی با وکیل ملکی

امروزه به دلیل افزایش معاملات و قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیش فروش ساختمان، قرارداد اجاره و غیره اختلاف بین افراد در زمینه معاملات ملکی و قراردادها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، چرا که افراد از قوانین حقوقی و همچنین از حقوق خود در معاملات و قراردادهای ملکی اطلاعی ندارند که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین اختلافاتی حاصل شود و تعداد دعاوی جرائم ملکی افزایش یابد. بهترین راهکار برای جلوگیری از اختلافات ملکی و ضایع شدن حقوق افراد در معاملات ملکی مراجعه به وکیل ملکی و دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در خصوص نکات حقوقی ملک است، چرا که وکیل ملکی تنها کسی است که به کلیه قوانین ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین رویه دادگاه ها در رسیدگی به دعاوی ملکی آگاه است.

همچنین در خصوص امور مربوط به شهرداری‌ ها شامل: کاربری ساختمان، پایان کار، ساخت و سازهای غیر مجاز، جریمه ‌های شهرداری و کلیه دعاوی مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ‌ها موضوعاتی است که می ‌توان از یک وکیل ملکی راهنمایی گرفت.

امروزه وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و از این طریق کاربران فضای مجازی می توانند سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل ملکی آنلاین به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

مشاوره با وکیل رابطه نامشروع

رابطه نامشروع و اعمال منافی عفت یکی از عناوین مجرمانه در قوانین ایران است و در صورت اثبات آن برای مرتکب، مجازاتی تعیین خواهد شد. منظور از رابطه نامشروع، ارتباط بین زن و مرد نامحرمی است که خارج از حد مشخص شده‌ ی قانونی و شرعی با یکدیگر رابطه برقرار کرده‌ اند. رابطه نامشروع مصادیق بسیاری دارد و تشخیص آن به عهده قاضی است، همچنین رابطه نامشروع و جرائم منافی عفت از جمله جرائم عمدی و غیر قابل گذشت می باشد و در صورتی که شاکی خصوصی از شکایت خود صرف نظر کند رسیدگی به پرونده رابطه نامشروع و صدور رای و اجرای حکم متوقف نخواهد شد.

طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، چنانچه زن و مردی که بین آنها رابطه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا اعمال منافی عفت غیر از زنا مانند بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند، مجرم هستند و در صورتی که جرم آنها اثبات شود به مجازات محکوم خواهند شد. مجازات رابطه نامشروع غیر زنا تا ۹۹ ضربه شلاق است.

به دلیل سنگین بودن مجازات جرائم منافی عفت و رابطه نامشروع، مشورت کردن با یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه در پیگیری پرونده رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت است. وکیل رابطه نامشروع می تواند با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به شما در تهیه مدارک برای اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از خود در دادگاه و تبرئه شدن از ارتکاب جرم رابطه نامشروع کمک بسزایی نماید.

پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران

علاوه بر مراجعه حضوری به دفتر وکیل برای دریافت مشاوره می توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران و مطرح کردن سوالات و مشکلات حقوقی و کیفری و مشاوره توسط وکلای متخصص و با تجربه، یکی از بهترین روش ها برای رفع مشکلات و دستیابی به پاسخ سوالات حقوقی کاربران است. امروزه مراجعه به پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران بسیار بیشتر از گذشته شده است و دلیل آن مزایایی است که پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران در پاسخگویی به سوالات حقوقی و رفع مشکلات کاربران در این زمینه دارد.

وکلایی که در پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران که کاربران را راهنمایی می کنند، در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری فعالیت دارند و کاربران می توانند در خصوص مشکلات خود در هر یک از زمینه های حقوقی یا کیفری با وکلای پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران مشورت کنند و وکیل نیز آنها را در کوتاهترین زمان ممکن راهنمایی می کند.

موسسه حقوقی دادآرمان برای بهره مند شدن از مزایای مشاوره حقوقی با یک وکیل با تجربه شماره وکیل حقوقی را در اختیا شما قرار می دهد.

خدمات موسسه حقوقی

طبق اصل ۳۵ قانون اساسی در همه دادگاه ‌ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده در دعوای حقوقی و شاکی و مشتکی عنه در دعوای کیفری، حق دارند برای دفاع از خود در مراجع قضایی وکیل انتخاب کنند و اگر به دلیل عدم توانایی مالی در پرداخت حق الوکاله ی وکیل یا دلایل دیگر، توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، باید از سوی دادگاه برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

چنانچه افراد در خصوص دعاوی حقوقی یا کیفری نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشند، می توانند برای مشورت با یک وکیل با تجربه به یک موسسه حقوقی مراجعه کرده و از خدمات موسسه حقوقی برای مشاوره و یا اختیار کردن وکیل استفاده کنند.

استفاده از خدمات موسسه حقوقی (موسسه حقوقی آنلاین) برای موکلین مزایایی دارد، که در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم. یکی از مزایای استفاده از خدمات موسسه حقوقی، جلوگیری از اطاله ی دادرسی و تسریع روند دادرسی در مراجع قضایی است.

مشاوره با وکیل کیفری

دعاوی کیفری دعاوی هستند که در آن جرمی واقع شده است و مجرم پس از اثبات ارتکاب جرم طبق قوانین کیفری ایران به مجازات های مقرر محکوم می شود، دعاوی مواد مخدر، سرقت، رابطه نامشروع، کلاهبرداری، جعل، قاچاق در ایران و… از جمله جرائم کیفری هستند.

طبق قانون مجازات اسلامی، به هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است، جرم می‌گویند. جرم عملی است که نظم عمومی در جامعه را مختل می‌کند و به این دلیل برای آن مجازات تعیین شده است.

همان طور که گفته شد در صورت اثبات جرم، مجرم به مجازات محکوم می شود، به همین دلیل رسیدگی به دعاوی کیفری از حساسیت ویژه ای برخوردار است، چرا که برخی جرائم، مجازات های سنگینی مانند تبعید، حبس ابد، اعدام و غیره دارد، از این رو حضور یک وکیل کیفری مانند وکیل مواد مخدر با تجربه در پرونده کیفری الزامی است.

کلام آخر

امروزه به دلیل افزایش روابط حقوقی و همچنین افزایش انواع قراردادها اختلافات بین افراد بسیار بیشتر از گذشته شده است و تعداد پرونده ها و دعاوی اعم از حقوقی و کیفری در مراجع قضایی افزایش چشمگیری داشته است. یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش اختلافات و حل و فصل مشکلات حقوقی میان افراد مراجعه به یک مشاور حقوقی (وکیل پایه یک دادگستری) با تجربه است که با دانش و تخصص خود در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری می تواند افراد را به خوبی راهنمایی کند و به حل مشکلات آنها کمک بسزایی نماید، از این رو موسسه حقوقی دادآرمان برای دریافت مشاوره رایگان، بهترین وکلا و مشاوران حقوقی با تجربه را به شما معرفی می کند.

شما عزیزان می توانید از طریق کانال حقوقی تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان با بهترین وکلای پایه یک دادگستری در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط باشید… 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

وظیفه‌ اصلی مشاور حقوقی ارائه مشاوره و راهنمایی ‌های حقوقی است. او باید اطلاعات حقوقی مورد نیاز را در اختیار اشخاص قرار دهد، متن قراردادها را تنظیم کند و بر روند عقد آنها نظارت داشته باشد. در هر مساله ‌ای مشاور حقوقی موظف به جمع ‌آوری اطلاعات دقیق درباره موضوع و استفاده صحیح از قوانین است.

  مشاوره حقوقی