مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

باتوجه به گسترش ارتباطات رسانه ای و شبکه های مجازی، وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان می تواند در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی به موکلین داخل و خارج از کشور مشاوره ارائه دهد و در انواع دعاوی کیفری و حقوقی ملکی راهنمایی های لازم را انجام دهد.

مشاوره ملکی آنلاین چیست؟

وکیل ملکی، یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه ی املاک فعالیت می کند و افراد را در خصوص امور مربوط به املاک اعم از دعاوی ملکی، معاملات ملکی، نحوه تنظیم قراردادهای ملکی و غیره راهنمایی می کند. وکیل ملکی علاوه بر اینکه افراد را به صورت حضوری در دفتر خود مشاوره می دهد، به صورت غیر حضوری از طریق شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی نیز راهنمایی می کند؛ مانند مشاوره ی تلفنی و مشاوره ی آنلاین. مثلا توقیف ملک توسط خانم جهت مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت به دلیل عدم آگاهی زوج در این باره می تواند باعث مزایده ملک و کاهش قیمت آن توسط کارشناس شود، وکلای دعاوی ملکی موسسه حقوقی دادآرمان (با همکاری وکیل طلاق تضمینی ) با مشاوره رایگان آنلاین، تلفنی و حضوری ، می توانند موکلین را در این باره راهنمایی کنند.
وکیل ملکی آنلاین یکی از پر کاربرد ترین شیوه های مشاوره حقوقی توسط وکیل ملکی است و از این طریق کاربران فضای مجازی می توانند سوالات ملکی خود را مطرح و وکیل آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان به صورت غیر حضوری آنها را راهنمایی کند.

پیج اینستاگرام ملکی موسسه حقوقی دادآرمان

مزایای مشاوره توسط وکیل ملکی آنلاین

با توجه به گسترش ارتباطات رسانه ای امروزه طرح سوالات ملکی در فضای مجازی و مشاوره غیر حضوری توسط وکیل ملکی آنلاین بسیار رایج شده است؛ اما سوال اینجاست، چرا مشاوره ی ملکی غیر حضوری توسط وکیل ملکی آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد بیشتر از گذشته سعی می کنند به پاسخ سوالات و مشکلات ملکی خود به صورت مجازی و با کمک وکیل ملکی آنلاین برسند. دلیل افزایش طرح پرسش ملکی در فضای مجازی، مزایا و امتیازاتی است که مشاوره توسط وکیل ملکی آنلاین دارد، که به چند مورد از این مزایا اشاره می کنیم.
۱- صرفه جویی در زمان:

چنانچه افراد مشکل یا سوالی در خصوص املاک داشته باشند و بخواهند برای حل مشکل خود به یک وکیل ملکی با تجربه به صورت حضوری مراجعه نمایند، این امر مستلزم صرف زمان برای رفتن به دفتر وکیل است؛ اما امروزه به دلیل افزایش ترافیک و همچنین ازدحام در ایستگاه های مترو و اتوبوس ها، رفتن به دفتر وکیل بسیار زمان بر است؛ اما اگر کاربران سوالات و مشکلات ملکی خود را به صورت غیر حضوری با وکیل ملکی آنلاین مطرح کنند، دیگر نیازی به صرف وقت زیاد برای رفتن به دفتر وکیل نمی باشند و کاربران می توانند حتی در منزل خود از طریق فضای مجازی با وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را در خصوص املاک مطرح نمایند و به پاسخ مناسب برسند. در واقع صرفه جویی در وقت برای آن دسته از افرادی که مشغله ی زیادی دارند و زمان کافی برای رفتن به دفتر وکیل ملکی را ندارند، امتیاز و مزیت بزرگی است که به افراد پر مشغله نیز این امکان را می دهد تا بتوانند با صرف کمترین زمان ممکن، سوالات ملکی خود مانند هزینه وکیل ملکی را با بهترین وکیل ملکی انلاین تضمینی موسسه حقوقی دادآرمان که متخصص در دعاوی ملکی کیفری و حقوقی می باشد، مطرح نمایند.

پیج اینستاگرام موسسه حقوقی دادآرمان

۲- صرفه جویی در هزینه:

یکی دیگر از مزایای مشاوره توسط وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان، با وکیل پایه یک دادگستری تهران، صرفه جویی در هزینه است. افراد برای مشاوره ی ملکی حضوری باید به دفتر وکیل ملکی مراجعه نمایند و هزینه ی مشاوره های گزافی را پرداخت نمایند؛ اما مشاوره توسط وکیل ملکی انلاین رایگان است یا هزینه کمی دارد. در واقع وکیل ملکی آنلاین با مشاوره ی رایگان یا کم هزینه این امکان را فراهم کرده است که افرادی که از استطاعت مالی برای پرداخت هزینه مشاوره حضوری وکیل برخوردار نیستند، بتوانند از طریق فضای مجازی مشاوره ی غیر حضوری دریافت کنند؛ در غیر این صورت باید به دلیل عدم توانایی مالی از طرح سوالات ملکی خود صرف نظر نموده و نتوانند مشکلات ملکی خود را حل کنند و از این رو ممکن است دچار ضرر و زیان شوند و حق وی به دلیل نا آگاهی از قوانین ملکی و رویه دادگاه، ضایع شده و به حق خود نرسند.

مشاوره واتساپ موسسه حقوقی دادآرمان

۳- در دسترس بودن وکیل ملکی آنلاین:

امروزه برقراری ارتباط با وکیل ملکی انلاین بسیار ساده و آسان است و همه ی افراد می توانند از طریق گوشی هوشمند خود وارد فضای مجازی شده و به صورت غیر حضوری سوالات ملکی خود را با وکیل ملکی آنلاین مطرح و در مورد نکات حقوقی ملکی وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان مشورت نمایند.
۴- تخصص و تجربه ی وکیل ملکی آنلاین:

وکیل ملکی آنلاین در زمینه پیگیری دعاوی ملکی تجربه و تخصص دارد و به دلیل آگاهی از همه ی قوانین ملکی خصوصاً قوانین جدید و رویه دادگاه ها در رسیدگی به پرونده های ملکی می تواند کاربران را به نحو مقتضی راهنمایی کند و به آنها در خصوص انجام معاملات، قراردادها و جرائم ملکی مشاوره دهد و به این ترتیب به حل و فصل اختلافات بین افراد کمک بسزایی نماید.

۵- پاسخگویی سریع:

وکیل ملکی آنلاین به سوالات ملکی کاربران در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ می دهد و در ساعات زیادی در شبانه روز آنها را راهنمایی می کند و حتی ممکن است کاربران را به صورت شبانه روزی راهنمایی کند؛ از این رو کاربران می توانند به صورت شبانه روزی سوالات خود را مطرح و مشکلات ملکی خود را با وکیل ملکی آنلاین در میان گذاشته و او نیز راهکارهای مناسب را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنها را مشاوره و راهنمایی کند.
۶- ارائه مدارک به صورت آنلاین: 

چنانچه کاربران برای حل مشکلات ملکی خود مانند سوالات متداول ملک اجاره ای به یک وکیل ملکی آنلاین مراجعه کنند، می توانند در صورت لزوم و با تشخیص وکیل ملکی آنلاین، اسناد و مدارک خود را به صورت غیر حضوری برای وکیل ارسال کنند تا او بتواند با بررسی و مطالعه ی مدارک، افراد را دقیق تر راهنمایی کند و پاسخ مناسب تری به آنها ارائه دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان مهریه از وکیل آنلاین مهریه می توانید از طریق پیام رسان ها مانند واتساپ (وکیل آنلاین واتساپ)، اینستاگرام و تلگرام (وکیل آنلاین تلگرام) با ما در ارتباط باشید و به صورت غیر حضوری سوالات و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنید و از مزایای موسسه حقوقی آنلاین استفاده کنید.

تبدیل مشاوره آنلاین به مشاوره حضوری

چنانچه افراد در خصوص املاک، چه در زمینه دعاوی ملکی و یا انجام معاملات و قراردادهای ملکی، سوال یا مشکلی داشته باشند، می توانند ابتدا مشاوره حقوقی با وکیل ملکی انلاین موسسه حقوقی دادآرمان به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی داشته باشند، چنانچه به دلیل پیچیدگی موضوع ملکی، نیاز به رویت و بررسی بیشتر اسناد و مدارک توسط وکیل ملکی آنلاین به صورت مشـاوره حضوری باشد، کاربران می توانند به صورت حضوری با وکیل ملکی در دفتر وی ملاقات کرده و در خصوص پرونده ی ملکی خود با او مشورت کنند.
پس از مراجعه ی حضوری به وکیل ملکی انلاین و دریافت مشاوره ی حضوری از وکیل ملکی، افراد می توانند در صورت لزوم و به دلیل پیچیدگی پرونده ی ملکی خود برای پیگیری پرونده در مراجع قضایی به وکیل ملکی وکالت دهند تا وکیل با استفاده از دانش و تجربه خود در این زمینه پرونده را پیگیری نماید.
چنانچه موکلین پیگیری پرونده ی خود را به یک وکیل با تجربه و کاردان بسپارند، از اطاله دادرسی و طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده جلوگیری خواهد شد و احتمال موفقیت پرونده ی ملکی نیز بیشتر می شود.

شما عزیزان می توانید از طریق کانال حقوقی تلگرام موسسه حقوقی دادآرمان با بهترین وکلای پایه یک دادگستری در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری در ارتباط باشید…

اهمیت مشاوره با وکیل ملکی آنلاین

امروزه به دلیل باطل شدن و اضافه شدن برخی قوانین ملکی و نا آگاهی افراد از این قوانین، ممکن است در زمان انجام معاملات ملکی یا انعقاد قراردادهای ملکی، قوانین مد نظر طرفین قرارداد یا معامله قرار نگیرد و آنها از حقوق خود در معامله و قرارداد هیچ گونه اطلاعی نداشته باشند، از این رو پس از معامله یا عقد قرارداد با مشکل روبرو شده و برای حل اختلاف میان خود، نیازمند مراجعه به دادگاه ها باشند. اما اگر افراد قبل از انجام معامله یا قرارداد ملکی با وکیل ملکی موسسه حقوقی دادآرمان که می تواند یک وکیل ملکی آنلاین باشد، مشورت کنند، می توانند از طریق پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران قوانین ملکی در خصوص خرید و فروش املاک یا عقد قرارداد های ملکی مطلع شوند و به این ترتیب از بروز اختلافات، پس از معامله املاک یا انعقاد قرارداد و تضییع حقوق هر یک از طرفین جلوگیری خواهد شد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه املاک و دعاوی مربوط به آن و مزایای استفاده از سایت موسسه حقوقی دادآرمان، با بهترین وکیل ملکی، تماس بگیر.

اهمیت تبدیل مشاوره آنلاین به حضوری

همچنین در خصوص دعاوی ملکی باید گفت، بسیاری از افراد با قوانین ملکی به ویژه قوانین جدید و رویه مراجع قضایی برای رسیدگی به پرونده های ملکی آگاه نیستند و نمی توانند به درستی از حقوق خود در دادگاه دفاع کرده و اسناد و مدارک لازم را برای اثبات ادعای خود در دادگاه ارائه نمایند و این امر، علاوه بر اینکه موجب طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده می شود، احتمال موفقیت پرونده ملکی را کاهش می دهد و ممکن است، رأی به نفع شما صادر نشود و از این رو به حق خود نرسیده و متضرر شوید. از این رو باید قبل از هر گونه شکایت ملکی با یک وکیل ملکی آنلاین مشورت کرده و از حقوق خود و قوانین ملکی و رویه مراجع قضایی آگاه شوید، سپس اقدام به طرح شکایت نمایید و یا در صورت لزوم پس از مشاوره ی غیر حضوری توسط وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان با در اختیار داشتن شماره وکیل حقـوقی به صورت حضوری مراجعه کرده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر و یا پیگیری پرونده به بهترین وکیل ایران وکالت داده تا هم از اتلاف وقت جلوگیری شود و هم احتمال موفقیت پرونده افزایش یابد.

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی یکی از مواردی است که وکیل ملکی آنلاین در خصوص آن کاربران را راهنمایی می کند و به سوالات آنها در این زمینه پاسخ می دهد. چنانچه افراد درگیر پرونده ی ملکی باشند و بخواهند برای پیگیری پرونده ی خود در مراجع قضایی راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت کنند، وکیل ملکی آنلاین بهترین گزینه است که می تواند کاربران را به صورت شبانه روزی و با هزینه ی کم یا رایگان و در کوتاهترین زمان ممکن راهنمایی کند. اکنون برای آشنایی بیشتر در مورد ویژگی های وکیل خوب در دعاوی ملکی، در خصوص آن توضیحاتی ارائه می دهیم تا بدانیم وکیل ملکی آنلاین در خصوص کدام دعاوی می تواند کاربران را راهنمایی کند.

دعاوی ملکی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:
* دعاوی ملکی حقوقی
* دعاوی ملکی ثبتی
* دعاوی ملکی کیفری
بهترین وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان می تواند در خصوص دعاوی فوق کاربران را راهنمایی کند و راهکارهای مناسب را برای پیگیری دعاوی ملکی به آنها ارائه دهد. در صورتی که متقاضیان نیاز به شماره وکیل تلفن وکیل خانم در تهران دارند، می توانند با مشاورین آنلاین در ارتباط باشند.

مشاوره وکیل ملکی آنلاین در خصوص دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی حقوقی، آن دسته از دعاوی هستند، که به دلیل نا آگاهی افراد از قوانین در زمان انجام معاملات ملکی یا انعقاد قراردادهای ملکی و غیره واقع می شوند و در زمان رسیدگی به این قوانین جرمی مطرح نیست. توصیه می شود ،افراد قبل از انجام معاملات و قراردادهای ملکی یا طرح شکایت ملکی در حوزه ی حقوقی ابتدا با وکیل ملکی مشورت نمایند که می تواند یک وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان باشد و به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه و دسترسی آسان به وی و ارائه مدارک به صورت غیر حضوری، بهترین گزینه برای مشاوره افراد در حوزه ی ملکی است.
وکیل ملکی انلاین، کاربران را در تمام زمینه های ملکی مانند شرایط تخلیه فوری ملک اجاره ای و سایر دعاوی حقوقی ملکی راهنمایی می کند و برای حل مشکل آنها کمک بسزایی می نماید و کاربران می توانند با کمترین هزینه و یا رایگان و در کوتاهترین زمان ممکن از دانش و تجربه وی در جهت رفع مشکل ملکی خود استفاده نمایند. 

موضوعات مشاوره ملکی آنلاین

برخی از این قوانین که وکیل ملکی آنلاین می تواند کاربران را راهنمایی نماید ،عبارتند از:
۱- الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی
۲- الزام به فک رهن
۳- تخلیه اماکن تجاری
۴- الزام به تنظیم سند
۵- الزام به اخذ پایان کار ساختمان
۶- مطالبه اجرت المثل ایام تصرف املاک
۷- تعدیل اجاره بهای املاک براساس عرف محل
۸- دعوای مطالبه ی سرقفلی
و بسیاری از دعاوی دیگری مانند تخلیه ملک اجاره ای با اجاره نامه رسمی که در حوزه ی املاک واقع شده، که به دلیل مطلع نبودن افراد از قوانین رخ داده است و در این زمینه جرمی اتفاق نیفتاده است.
مشاوره وکیل ملکی آنلاین در خصوص دعاوی ثبتی ملکی
دعاوی ثبتی ملکی همان دعاوی حقوقی ملکی هستند که در حوزه ثبتی واقع شده اند.

موضوعات مشاوره آنلاین دعاوی ثبتی ملکی 

برخی از دعاوی ثبتی ملکی که وکیل ملکی آنلاین کاربران را در خصوص آنها راهنمایی می کند عبارتند از:
۱- دعوای ابطال سند رسمی ملک مشاع:

برای باطل کردن سند ملک مشاع (مشترک) باید به دادگاه صالح مراجعه کرد و پس از طرح دادخواست، با حکم قطعی دادگاه، اقدام به ابطال سند رسمی ملک مشاع نمود.
۲- دعوای افراز ملک مشاع:

چنانچه دو یا چند نفر به صورت مشاع مالک یک ملک باشند، مانند املاک ورثه ای و یکی از مالکین بخواهد سهم خود را از دیگر مالکان جدا کند، باید به دادگاه صالح مراجعه کند و با تقدیم دادخواست افراز ملک مشاع، با حکم قطعی دادگاه سهم خود را از شرکای دیگر ملک مشاع جدا کند.
۳- ابطال سند مالکیت معارض:

اگر دو سند مالکیت، جزئا یا کلا از نظر اصل یا حدود یا حقوق ارتفاقی ملک با هم تعارض داشته باشند، سند مالکیتی که ثبت آن نسبت به دیگری موخر (عقب تر) است، از نظر قانون، سند مالکیت معارض محسوب می شود. تا مانی که سند مالکیتی که زودتر ثبت شده است با حکم قطعی دادگاه ابطال نشده باشد، معتبر تلقی می شود و سند مالکیت موخر که سند معارض است تا زمان صدور حکم قطعی دادگاه نامعتبر شناخته می شود.
وکیل ملکی آنلاین موسسه حقوقی دادآرمان در خصوص حل و فصل دعاوی ثبتی ملکی تجربه و تخصص زیادی دارد و می تواند با استفاده از تجربه و دانش خود که در این زمینه دارد، کاربران را راهنمایی کند و بهتر است بدانید مراجعه به وکیل ملکی آنلاین می تواند اولین گام برای پیگیری دعاوی ثبتی باشد.

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

۴- ابطال اجراییه ثبتی ملک:

چنانچه دستور اجرای اسناد لازم الاجرا صادر شود، در صورتی که مغایر با مفاد سند رسمی یا قانون باشد، متضرر (خواهان) می تواند به دادگاه صالح شکایت کند و دادخواست خود را مبنی بر ابطال اجراییه ثبتی ملک به دادگاه تقدیم نماید. طبق ماده ۵ قانون اصلاح بعضی از مواد قانون ثبت و قانون دفاتر اسناد رسمی، اگر دادگاه دلایل شاکی را محکم بداند یا در اجرای سند مالکیت ضرر و زیان جبران ناپذیری باشد، به درخواست خواهان بعد از اخذ تامین، قرار توقیف عملیات اجرایی صادر می شود.
وکیل ملکی انلاین که در حوزه امور ثبتی نیز فعالیت دارد می تواند کاربران را در خصوص دعوای ابطال اجراییه ثبتی ملک و همچنین سایر دعاوی ملکی ثبتی نیز آنها را به صورت غیر حضوری و رایگان راهنمایی کند.

مشاوره وکیل ملکی انلاین در خصوص دعاوی ملکی کیفری

مشاوره تلفنی - موسسه حقوقی دادآرمان

دعاوی ملکی کیفری دعاوی هستند که در حوزه ی ملکی واقع شده و جرمی در این زمینه رخ داده است و مرتکب آن، از نظر قانون مجرم تلقی می شود و برای آن مجازاتی تعیین می گردد، دعاوی ملکی کیفری که وکیل ملکی آنلاین کاربران را در خصوص آنها راهنمایی می کند، مانند دعوای رفع مزاحمت ملکی، دعوای رفع تصرف عدوانی، دعوای فروش ملک غیر و جعل اسناد ملکی و غیره. متقاضیان پرونده های کیفری می توانند با بهره گیری از خدمات موسسه حقوقی بهترین نتیجه را درباره پرونده خود کسب نمایند.

مشاوره وکیل ملکی انلاین در خصوص قراردادهای ملکی

یکی دیگر از موضوعات ملکی که وکیل ملکی انلاین در موسسه حقوقی آنلاین می تواند کاربران را راهنمایی می کند، قراردادهای ملکی است. انعقاد قراردادهای ملکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا در قراردادهای ملکی به حقوق طرفین قرارداد اشاره می شود و در صورت بروز اختلاف بین طرفین قرارداد و مراجعه آنها به مراجع قضایی، دادگاه مفاد قرارداد را ملاک حل اختلاف و صدور حکم قرار می دهد؛ پس نحوه ی انعقاد قرارداد و درج مفاد صحیح و قانونی در آن اهمیت زیادی دارد.
چنانچه افراد در زمان انعقاد قرارداد ملکی مانند شرایط اجاره نامه، قرارداد مشارکت در ساخت و قرارداد پیش فروش آپارتمان و غیره از حقوق خود در این خصوص مطلع نباشند و ندانند کدام مفاد قرارداد به نفع یا ضرر آنها است و کدام مفاد باید در قرارداد قید شود، ممکن است پس از انعقاد قرارداد بین طرفین اختلاف به وجود آید که به ضرر یکی از آنها باشد و برای حل این اختلاف باید به دادگاه مراجعه نمایند. پس توصیه می شود قبل از انعقاد قراردادهای ملکی، طرفین قرارداد با وکیل ملکی آنلاین مشورت کنند و با استفاده از مزایای سایت موسسه حقوقی از حقوق خود آگاه شوند، سپس اقدام به عقد قرارداد نمایند. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

باتوجه به گسترش ارتباطات رسانه ای و شبکه های مجازی وکیل ملکی آنلاین امکان برگزاری مشاوره غیرحضوری از طریق شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی را برای موکلین داخل و خارج از کشور فراهم می نماید.

  دعاوی ملکی